הערכה: ב"ש תציע לשהר פיצוי תמורת עזיבה. עוד שחקנים יעזבו

בן שהר
בן שהר | דני מרון

במועדון החליטו: לשחקנים שלא יסכימו למתווה הקיצוץ יוצע לעזוב תמורת ויתור על החוזה. שיחות ראשוניות עם החלוץ לא הובילו לסיכום. אלו המושאל לא רצה לקצץ וקיבל שחרור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מעריכים שבן שהר יסרב למתווה הקיצוץ של 50 אחוז ויעזוב את הפועל באר שבע. בימים האחרונים החלו שיחות ראשוניות עם החלוץ, אבל במועדון סקפטיים לגבי אפשרות שיגיעו איתו להסכמות.

שהר, שנחשב לאחד העוגנים של הקבוצה בשנים האחרונות, מבוקש אצל הקבוצות הגדולות. הבעיה היא שבאר שבע כרגע מנועה מלשחרר אותו מאחר ויש הסכם בבקרת התקציבים. אם קבוצה אחרת לא תשלם את שכרו, היא תצטרך לפצות אותו.

בבאר שבע עדיין מנסים למצוא פתרון לבעיות הכלכליות וההערכה היא שאם לא יימצא בעלים, אלונה ברקת תצטרך להגדיל את השקעתה. הנאמן עו"ד יצחק יונגר והמנכ"ל אסי רחמים יערכו פגישות בימים הקרובים עם מספר שחקנים ומי שלא יסכים למתווה יוצע לו להשתחרר מהמועדון בחינם, כפי שעשו עם נייג'ל האסלביינק.

כך למשל, המושאל דור אלו ויתר על אפשרות לקצץ ובמועדון שחררו אותו בחינם למרות שיוסי אבוקסיס מעריך אותו מקצועית. למרות שאלו קיבל את כרטיסו, ייתכן שגם בן ביטון יעזוב ובאר שבע תמצא מגן ימני אחר.

לא רצה לקצץ וקיבל שחרור. דור אלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי