קדוש התנצל בפני שחקני הפועל חיפה: "הבחירות שלקחתי אולי פגעו"

רן קדוש
רן קדוש | מאור אלקסלסי

השוער, שנקלע לנתק עם רבים משחקני הקבוצה בעקבות החלטתו לצאת לחל"ת, כינס את השחקנים באימון, התנצל וזכה למחיאות כפיים מחבריו. וגם: שיתוף פעולה עם מכבי חיפה כדי לקבל פטור מדמי שימוש עבור "סמי עופר"

(גודל טקסט)

עבור שחקני הפועל חיפה הייתה זו "פגרת קורונה" קשוחה במיוחד, שבנוסף לכל הצרות והחששות כללה מו"מ עיקש מול יואב כץ שנמשך שבועות ארוכים בניסיון שלא להוציאם לחל"ת, אבל אחד הרגעים הקשים במיוחד היה כאשר השוער רן קודש קרא לשחקנים לתמוך בהצעה של הבעלים ולמעשה בדעת יחיד יצא לחל"ת וכפועל יוצא ביקר את התנהלותם.

כידוע, כמו קבוצות ליגת העל גם הפועל חיפה שבה השבוע לאימונים מלאים והבוקר (חמישי), ביוזמתו, רן קדוש ביקש לשוחח עם השחקנים ואמר: "עברנו ביחד תקופה לא פשוטה וכל אחד הרגיש את זה אחרת, בשורה התחתונה הבחירות שלקחתי אולי פגעו במי מכם אבל, זו לא היתה הכוונה שלי. אם מישהו נפגע אני מתנצל על כך".

בימים האחרונים היו שחקנים בקבוצה שבחרו להתעלם מנוכחותו של קדוש בעקבות אותו אירוע, אלא שלאחר דבריו הבוקר השחקנים הגיבו לדבריו של קדוש במחיאות כפיים ובמועדון ציינו כי התנהגותו של קדוש ותגובת השחקנים לדבריו "ממחישה עד כמה חדר ההלבשה של המועדון מאוחד". 


קדוש מגיע לאימון הפועל חיפה (באדיבות דוברות המועדון)

בפן המקצועי, מחר תערוך הפועל חיפה משחק אימון ראשון בבית נגלר מול הפועל חדרה. גילי ורמוט ייעדר בגלל מתיחה ולעומתו גל אראל וניסו קפילוטו ישותפו לראשונה מזה זמן רב. בקרב השחקנים הזרים ממשיכים בסירוב לגבי מתווה הקיצוץ של כ-50 אחוז שהוצע להם על ידי ראשי המועדון והבהירו כי יהיו מוכנים לקצץ, אך בסכום נמוך הרבה יותר.

במקביל, שתי היריבות העירוניות בחיפה, הפועל ומכבי, אמנם נלחמות על כר הדשא וייפגשו גם במסגרת הפלייאוף העליון שייצא לדרך בסוף החודש, אך כעת הן משתפות פעולה מול העירייה במטרה לקבל פטור מלא משימוש באצטדיון סמי עופר במשחקים עד תום העונה, כפי שנהגו בין השאר העיריות בתל אביב ובירושלים. 

הבוקר נכתב בהודעה מטעם הפועל חיפה: "מועדון כדורגל הפועל חיפה הוביל בישיבת המנהלת שנערכה בשבוע שעבר באמצעות "הזום", על ידי נציגה המנכ"ל אורן שטרלינג, את נושא הפחתה/ביטול תשלום דמי השימוש באצטדיונים עד תום העונה לנוכח הנסיבות או לחלופין קבלת אישור לשחק באצטדיון אחר שעלויותיו זולות משמעותית. המועדון הוציא בתחילת השבוע מכתב לראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם בו בקשה ברוח זו. אנו מצפים כי הנהלת העיר תנהג בדומה לעיריות תל אביב, ירושלים ופתח תקוה ותפטור את קבוצות הכדורגל החיפאיות מדמי שימוש באצטדיון סמי עופר עד תום העונה".

עוד נכתב בהודעת הפועל חיפה: "לאחר שיחה בין מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג ומנכ"ל מועדון כדורגל מכבי חיפה אסף בן דב, סוכם על שיתוף פעולה בנושא". בהפועל חיפה גם ידעו לספר כי כבר לפני ההודעה של המנהלת נעשתה בקשה לעירייה להפחית את עלויות ואכן זה קרה, אך כעת לאחר שראשי ערים אחרים הביעו הסכמה לבטל לחלוטי את דמי השימוש, ישנה ציפייה כי זה יקרה גם בחיפה.




אצטדיון סמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי