עזוז נפרד בדמעות: "מעולם לא דמיינתי את עצמי לובש חולצה אחרת"

איציק עזוז
איציק עזוז | אודי ציטיאט

אחרי 18 שנים בקבוצה הבוגרת, הקפטן פרש: "הגוף הגיע לקצה גבול היכולת". אברמוב: "כל עוד אני פה, איציק יישאר איתי". בני יהודה הודיעה: אף שחקן לא ילבש את החולצה עם הספרה 17

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

איציק עזוז, מגן בני יהודה לכל אורך הקריירה שלו, כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית ומרגשת במהלכה הודיע בדמעות על פרישה מכדורגל כשהוא בן 34. המגן, קפטן הכתומים, סיים 18 עונות במדי הקבוצה אותה לא עזב מעולם וכבר סיכם עם הנהלת הקבוצה על כך שישמש כעוזרו של אלישע לוי וכמאמן נערים א'. בתחילת מסיבת העיתונאים, הודיעה בני יהודה כי החולצה עם הספרה 17, אותה לבש עזוז, תופרש ואף שחקן אחר לא ילבש אותה, כל זאת לפחות כל עוד הבעלים ברק אברמוב יישאר במועדון.

עזוז הנרגש אמר בקול חנוק: "הרגע שלי הגיע, אחרי 18 שנים בקבוצה הבוגרת אני מודיע על פרישה. אני לא פורש מכדורגל, כי הוא תמיד היה ויישאר חלק בלתי נפרד מהחיים שלי. זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורי, הגוף סימן לי בעונה האחרונה שהוא הגיע לקצה גבול היכולת. בכל פעם שניסיתי לשחק ולא הצלחתי, זה שבר אותי, והבנתי שכנראה שזה הסוף.

"כבר כמה ימים שכולם מדברים על כך שאני בבני יהודה מגיל שבע. להגיד לכם את האמת, עבורי זה הדבר הכי טבעי בעולם. אני זוכר את עצמי בתור ילד מגיע למשחקים בשכונה. שמחתי בניצחונות והתעצבתי אחרי הפסדים. ללבוש את החולצה הכתומה זה משהו שתמיד הקנה לי את ההרגשה שהלב שלי במקום הנכון. מעולם לא דמיינתי שאלבש חולצה בצבע אחר.

"אני גאה בהישגים שלי לאורך הקריירה, שתי הזכיות בגביע המדינה בשנים האחרונות, כקפטן, היו הדובדבן על הקצפת. להישאר באותו מועדון במשך כל כך הרבה זמן זה כנראה משהו ששייך לדור שלא קיים. אין לי מספק מילים כדי לבטא מה אני מרגיש כלפי בני יהודה. תודה לכדורגל, משחק קסום שבזכותו אני פה. אני כבר מתגעגע, אבל במקביל מלא בציפייה לקראת מה שמחכה לי בהמשך. הפעם האחרונה ששיחקתי הייתה בגמר הגביע ב-2019, כך שאפשר לומר שפרשתי בשיא", סיכם עזוז.

אברמוב הודה לעזוז: "27 שנים במועדון כדורגל, זה דבר שאני בתור אוהד בישראל כמעט לא זוכר. בעולם מה שזכור לי זה טוטי ברומא. זה דבר שאולי קרה בעבר מספר מועט של פעמים ובעתיד זה בוודאות לא יקרה יותר. זה מסמל דרך, בית ומשפחה. איציק הוא מעבר לשחקן בבני יהודה, הוא היה הברומטר בין המועדון לשחקנים. כשהיו אי הבנות, איציק בא ודבר איתי ועם המנכ"ל כפיר אדרי. הוא סידר את הדברים בשקט וברוגע, כמו שפועלים במשפחה. לכן, היה מאוד חשוב לי שאיציק יהיה חלק מהמערכת של הקבוצה הבוגרת ואני והוא בשיתוף פעולה החלטנו שהוא יישאר בתור עוזרו של אלישע לוי.

"איציק יהיה איש מועדון כמו שיש לנו את יעקב אסייג. איציק הולך להיות פה כמה שנים שרק אפשר, כל עוד אני פה הוא איתי. רציתי שהוא יעביר לילדים הצעירים מה זה שחקן כדורגל שיש לו מחויבות למועדון. איציק הוא הראשון בנושא הזה מכל השחקנים בארץ. הוא פה מגיל 7 ועד גיל 34. הוא היה יכול ללכת למועדונים אחרים ולהרוויח הרבה יותר כסף, אבל הוא רצה להישאר במועדון המשפחתי הזה. היה חשוב לי שהוא יאמן גם את נערים א' ובעתיד אולי הוא גם יגדל לקבוצת הנוער. אנחנו ונפרדים ממנו כשחקן, אבל הולכים לשיתוף פעולה ארוך ואני מאמין שגם מצליח. תודה איציק".

כידוע, עזוז סבל לכל אורך העונה מפציעות ואחרי שרשם 31 הופעות בליגת העל בעונה שעברה, העונה כלל לא שיחק. זו גם הסיבה שהתקבלה החלטה לתלות את הנעליים כבר עתה, מכיוון שהיה ברור כי יתקשה לחזור למשחק פעיל לאחר תקופה ממושכת מחוץ למגרשים. למעשה הופעתו האחרונה הייתה בעונה שעברה בגמר גביע המדינה, גם אז הוחלף במחצית השנייה בעקבות פציעה ובסיום המשחק הניף את הגביע השני בו זכה תוך שלוש עונות.

כאמור, המגן הימני מעולם לא עזב את בני יהודה ובקבוצת הבוגרים הוא משחק מאז 2002, רשם 480 הופעות בכל המסגרות, מתוכן 355 בליגת העל. בחלוף השנים הוא ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית, עלה איתה בחזרה לליגת העל, זכה בשני גביעים וכמובן שהשתתף איתה במוקדמות הליגה האירופית בחמישה קמפיינים שונים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי