נס ציונה מצאה פתרון להחזרת ארבעה משחקניה הזרים

מוסא מאזו
מוסא מאזו | דני מרון

ויטנס, מאזו, לילאי והיקה ישובו לישראל דרך פרנקפורט. במועדון קיבלו הנחה של 20% בדמי השימוש באצטדיון המושבה, אך מצפים להטבה משמעותית יותר: "אלה הוצאות כבדות מאוד"

(גודל טקסט)

לאחר מאמצים כבירים מצד הנהלת המועדון, נס ציונה הודיעה היום (חמישי) כי מצאה פתרון להחזרת ארבעה משחקניה הזרים של הקבוצה. דריס ויטנס ומוסא מאזו יגיעו מבריסל דרך פרנקפורט, בעוד סאבין לילאי ויחמיר היקה יגיעו דרך טיסה הומניטרית שתצא מטיראנה לפרנקפורט, ומשם לישראל. במועדון ביקשו להודות למנהלת הליגות, משרד התרבות והספורט ומשרד החוץ על הסיוע בהוצאה לפועל של המהלך וכמו כן לסגנית שגריר ישראל באלבניה, ליאורה פלג.

בנוסף, בנס ציונה הבהירו כי הקבוצה לא קיבלה פטור מלא מדמי שימוש באצטדיון המושבה, אלא הנחה של 20% בלבד. יו"ר המועדון דודו עוז מסר: "מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה מקווה ומצפה להטבה נוספת כפי שנעשה בעיריות נוספות. חשוב לציין כי הוצאות אלה בתקופה קשה זו הן כבדות מאוד ונעריך אם החברה הכלכלית תבוא לקראתנו. בטוחני שהקבוצות הנוספות הנושאות בנטל העלויות לאצטדיון המושבה בהיעדר מגרש ביתי, יברכו ויחזקו פנייה זו".

מעבר לכך, במועדון הדגישו כי מיד עם ההחלטה לחדש את האימונים ללא הגבלות, ההנהלה פתחה במשא ומתן מכובד, יעיל וקצר מול שחקני הקבוצה על הפתחה בשכר הנותר לעונה זו, וכי ההחלטה הגיעה לאחר חשיבה מעמיקה והוגנת תוך התחשבות במכלול הדברים, אך עם אחריות ציבורית שכן זו עמותה עירונית. כעת, בנס ציונה יתרכזו במשימה החשובה באמת והיא כמובן הישארות בליגת העל. את הפלייאוץ התחתון יפתחו הכתומים במשחק חוץ נגד הפועל חדרה.

לילאי. הזרים יחזרו (דני מרון)
לילאי. הזרים יחזרו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי