הסאגה בבית"ר: קונטה קיבל כספי ביטוח לחשבונו, המועדון דרש החזר

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

לפי גורמים במועדון, השחקן סירב והובהר לו כי אם לא יעשה זאת, לא יקבל שכר. סוכנו: "לא מגיב בנושא". חוגג לבניון ואוחנה: גובה הקיצוץ בתקציב יושפע מחזרת הקהל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לא רגוע בבית"ר ירושלים. אחרי הפרסום אתמול (חמישי) על הפיצוץ בין אנטואן קונטה למועדון, מתבררים הפרטים שהובילו לכך: המגן הצרפתי סבל לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו ולכן ערך שיקום וטיפולים. בבית"ר טוענים כי קונטה עירב את הביטוח, כפי שנהוג לעשות במקרים כאלה כדי לממן את הטיפול, אלא שכספי הביטוח שהקבוצה הייתה אמורה לקבל כדי לממן את שכרו, הגיעו לחשבון הבנק האישי שלו.

בבית"ר שמעו על כך וזימנו את השחקן לשיחה, שם הובהר לו כי עליו להחזיר את הכספים למועדון. לאחר שהתעכב לעשות זאת, במועדון הבהירו לו כי לא יוכל לקבל שכר. כאן לצדדים יש שתי גרסאות שונות: בעוד שבבית"ר טוענים כי הצרפתי קיבל תשלום מלא, בסביבתו של השחקן טוענים כי חלה הפחתה בשכרו. סוכנו אמר אתמול: "אני לא מתכוון להגיב בנושא".

בעקבות הפיצוץ, קונטה לא פתח אתמול במשחק האימון נגד מכבי נתניה. גורם בבית"ר ירושלים אמר הלילה: "אנחנו מאמינים שהנושא ייפתר בקרוב". כך או כך, בעיר הבירה מעוניינים להיפרד מהשחקן ולמכור אותו בקיץ.

בנושא אחר, אתמול נערכה פגישת עבודה ראשונה בבית"ר בנוגע לעונה הבאה. זאת הייתה הפעם הראשונה, מאז התפשטות נגיף הקורונה, שבה משה חוגג מכנס את כל ההנהלה והצוות הבכיר שלו ומודיע להם כי המועדון הולך לקראת שורה של קיצוצים. הבעלים ערך הפרדה בין תרחיש שבו הליגה תחזור עם קהל (כפי שפורסם כאן, שיחות מתנהלות בין משרד הבריאות למנהלת כדי לאשר החזרת הקהל תחת מגבלות עוד העונה), לבין מקרה שבו תחזור ללא היתר לכניסת האוהדים למגרשים. אז עשוי התקציב לעמוד על סכום הנע בין 25 מיליון שקל, במקרה הרע, ל-35 מיליון – קיצוץ של יותר ממחצית.

גובה תקציב תלוי בסוגיית הקהל. חוגג ואוחנה (דני מרון)
גובה תקציב תלוי בסוגיית הקהל. חוגג ואוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי