חגי גולדנברג על הכוונת של הפועל באר שבע

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

שחקנה של הפועל חדרה, אחד המגנים המצטיינים בליגת העל העונה, מעורר עניין בקבוצה מבירת הנגב שעדיין לא ברור אם תשאיר את בן ביטון. גם מכבי חיפה עוקבת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגלה עניין במגן הפועל חדרה, חגי גולדנברג. השחקן בן ה-29, שמסוגל לשחק גם בכנף שמאל, הגיע בקיץ לקבוצה של שרון מימר אחרי שהעביר את רוב הקריירה במכבי פתח תקווה ומאוחר יותר שיחק גם במכבי נתניה ובקריית שמונה.

גולדנברג נחשב לאחד המגנים הבולטים בליגה העונה: הוא מוביל את הליגה במאבקי קרקע מוצלחים, מדורג שני בתיקולים מוצלחים ותורם גם בצד ההתקפי, עם שני שערים ושלושה בישולים. בעבר, שחקנה של חדרה עורר עניין אצל הקבוצות הגדולות אך בסופו של דבר בחר ללכת למועדונים עם כוונות צנועות יותר. בתום העונה הנוכחית, המגן יסיים חוזה בן שנה בקבוצה מהשרון ולמרות שבחדרה מרוצים מהיכולת שלו, ייתכן שהוא יעדיף ללכת לקבוצה גדולה יותר.

יש לציין כי גם מכבי חיפה מנהלת בחודשים האחרונים מעקב אחרי גולדנברג ואם ארנסט מאבוקה לא ימשיך, ייתכן שתפנה אליו. לאחרונה הביעו הירוקים עניין גם בבן ביטון, לגביו לא ברור אם יישאר בהפועל באר שבע, וזאת למרות ההחלטה להשתחרר מהחוזה של דור אלו.

גולדנברג. ישתדרג לקבוצה גדולה? (אודי ציטיאט)
גולדנברג. ישתדרג לקבוצה גדולה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי