אחרי פגישת חוגג וההנהלה: בבית"ר נערכים לקיצוץ רוחבי

משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון
משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון | דני מרון

השיחה בין הבעלים לאוחנה ובניון הכינה את ראשי המערכת למצב של קיצוץ גם במחלקת הנוער. חוגג כבר ביקש לשקול את המשך דרכם של שניים מעובדי המועדון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

פגישת משה חוגג והנהלת בית"ר ירושלים, בה הכריז הבעלים באופן רשמי על כוונתו לקצץ בעונה הבאה באופן ניכר בתקציב הכולל, מהווה הכנה של ראשי המערכת לקראת קיצוץ רוחבי בעונה הבאה. כזכור, בסוף השבוע פרסמנו כי חוגג הודיע ליוסי בניון ולאלי אוחנה כי התקציב יקוצץ באופן משמעותי, אולם הוא ישופע מנושא חזרת הקהל למגרשים.

"אם הקהל לא יחזור, התקציב יכול להגיע ל-30 מיליון שקל ואפילו פחות", העריכו מקורבים למועדון. כך למשל, חוגג פנה לאחרונה לצוות הניהולי והמקצועי ודרש לשקול את המשך עבודתם של שני אנשי מקצוע.

חוגג מתכנן לקצץ גם במלקת הנוער ושם בראש סדר העדיפויות את נושא מכירת הזרים שלו, שאמורה לממן חלק ניכר מהתקציב בעונה הבאה. פרט לאיתמר ניצן שהאופציה עליו מומשה, והשחקנים הישראלים שלום אדרי ואופיר קריאף שאמורים לסכם בקרוב באופן רשמי, הבעלים לא מתכוון להאריך חוזים של שחקנים ותיקים אלא להתמקד בהארכת חוזים של שחקני נוער בלבד.

ומה עם סאגת אנטואן קונטה? השחקן התבקש להחזיר את כספי הביטוח שקיבל לחשבונו כבר בימים הקרובים, אחרת המועדון יפעיל סנקציות לגביו. בשלב זה, ראשי המועדון שומרים על פאסון ומעריכים שהסאגה תיפתר בקרוב. קונטה אמור להימכר בכל מקרה בקיץ, יחד עם ליוואי גרסיה. במועדון מבינים שלא יוכלו לדרוש את הסכומים אתם דרש חוגג בעבר, כשהעמיד תג מחיר של 4-4.5 מיליון יורו תמורת השחקן, ונראה כי יסתפקו בסכומים נמוכים מאוד בהשוואה לתג המחיר הזה. 


קונטה. יצטרכו להסתפק בסכומים נמוכים יותר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי