אבוקסיס לקראת פתיחת הפלייאוף: "התרגשות גדולה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע התראיין לאתר הרשמי וסיפר על התחושות לקראת חזרת הליגה: "סימן חיובי באשר לשגרה במדינה כולה". וגם: היכולת בהפסד לאשדוד והכושר בו נמצאים השחקנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כשבועיים לפני פתיחת הפלייאוף העליון ורגע לפני משחק האימון מול מכבי נתניה (שני ב-20:00), מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון בו סיפר על התחושות לקראת החזרה לליגת העל.

התקופה הארוכה בה השחקנים לא התאמנו באופן סדיר: "לאורך כל הדרך ליווינו את השחקנים ודאגנו לוודא שהם שומרים על שגרת אימונים. בזמן השהייה בבית, העברנו לשחקנים תרגילים לתרגול פרטני על מנת שהחזרה תהיה נוחה יותר. ברור שהמציאות הנוכחית היא לא מה שציפינו או רצינו אבל אני שמח שבנקודת הזמן הזו אנחנו מתאמנים באופן מלא לקראת משחק הפלייאוף הראשון בעוד כשבועיים".

מצבם של השחקנים: "מאמני הכושר שלנו, מיכאל ברוש ודרור שמשון, בנו תכנית מדורגת כדי שנוכל להגיע בצורה המיטבית ביותר לפתיחת משחקי הפלייאוף. ממה שאני מתרשם, בשבוע האחרון השחקנים נמצאים בכושר טוב ביחס למצב, אך כמובן שתמיד יש עוד עבודה ומקום לשיפור".

ההפסד במשחק האימון הראשון מול אשדוד: "היכולת במשחק האימון נגד מ.ס. אשדוד לא הייתה משביעת רצון. לאחר המשחק, שוחחתי עם השחקנים והם בעצמם הרגישו כך. יש לנו עוד שבועיים עד למשחק הראשון בפלייאוף. מחר אנו עתידים לשחק מול מכבי נתניה ואני מקווה לקיים לפחות עוד משחק אימון אחד בשבוע הקרוב".

התחושות לקראת חזרת ליגת העל: "התרגשות גדולה. חזרת הכדורגל היא סימן חיובי באשר לחזרה לשגרה במדינה כולה. אנחנו עושים את הכול כדי להתכונן בצורה המיטבית ביותר ולשמח את האוהדים שלנו. אני מקווה מאוד שבמהרה נוכל לשמוח יחד איתם באצטדיון טרנר".


אבוקסיס עם ברדה. לא אהבו את מה שראו באשדוד (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי