חוזרת לכושר: בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את בני יהודה

שי קונסטנטין, אלירן עטר
שי קונסטנטין, אלירן עטר | בית"ר ירושלים

אחרי ההפסד לנתניה, קבוצתו של רוני לוי התפוצצה על מחזיקת הגביע בשכונת התקווה. עטר נהנה משני בישולים נפלאים של ממן וגרסיה ופלומיין סגר את הסיפור. המארחת עם משחק רע

(גודל טקסט)

לא מעט משחקי אימון נערכים בישראל בימים האחרונים ורוב הקבוצות עדיין רחוקות משיאן, אבל היום (שני) אולי לראשונה מאז פגרת הקורונה, היה ניתן ליהנות מתצוגת כדורגל מרשימה כאשר בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את בני יהודה בשכונת התקווה והזכירה מדוע היא נמצאת בצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי.

בית"ר פתחה חזק כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-13 כאשר אלירן עטר קיבל כדור על מגש מחנן ממן והכניע את אמיליוס זובאס עם בעיטה חזקה מ-20 וחמש דקות לפני המחצית השלים צמד, אבל את הקרדיט צריך לתת לליוואי גרסיה שמצא את החלוץ מול שער ריק מול השער החשוף אחרי מבצע אישי אדיר.

האורחת המשיכה היכן שהפסיקה גם בפתיחת המחצית השנייה ועלתה ל-0:3 אחרי שעלי מוחמד ניצל שגיאה חמורה בהגנת בני יהודה, ומסר לפרדי פלומיין שכבש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. בני יהודה עצמה הציגה משחק חלש מהרגיל ובעטה רק פעם אחת למסגרת ולמאמן אלישע לוי יש עוד המון עבודה לקראת משחקי הפלייאוף התחתון וחצי גמר הגביע.

לאחר המשחק אמר מאמן בני יהודה, אלישע לוי: "קודם כל אנחנו שמחים לחזור. כמובן שהמטרה שלנו היא להגיע במצב הכי טוב לחצי גמר הגביע. עד אז יש לנו עוד משחק אימון ו-2 משחקים בפליאוף. המטרה של משחקי האימון היא להכין אותנו בצורה הכי טובה מבחינה גופנית ומקצועית. אני בטוח שהשחקנים הפצועים יחזרו, נראה טוב יותר ואני מקווה שכשנגיע לחצי הגמר גם אתם, האוהדים, תהיו יחד איתנו".


אלירן עטר מכדרר (בית"ר ירושלים, רשמי)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן לטקסה, אמיר רוסתום, תאמבי סגס, שי מזור, מתיאה ליואיץ', דור ג'אן, מוחמד גאדיר.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה, אורי מגבו, אופיר קריאף, תמיר עדי, אלירן עטר, ליוואי גרסיה, חנן ממן, שלומי אזולאי.
 

מהלך המשחק
דקה 13: בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1! מהלך קבוצתי נהדר של האורחת התחיל אצל אורי מגבו שמסר לשלומי אזולאי, החלוץ פיסק רגליים לחנן ממן שהעביר כדור על מגש לאלירן עטר. החלוץ לא התבלבל וסיים את ההתקפה עם בעיטה חזקה מ-20 מטרים והותיר את אמיליוס זובאס חסר אונים.

דקה 40: בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:2! ליוואי גרסיה במבצע אישי אדיר חתך באין מפריע את הגנת בני יהודה והעביר רוחב לאלירן עטר, שדחק מקרוב והשלים צמד.

אלירן עטר העלה את בית"ר ירושלים ליתרון מוקדם (בית"ר ירושלים, רשמי)

דקה 47: בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:3! עלי מוחמד ניצל שגיאה חמורה בהגנת בני יהודה והוציא את בית"ר ירושלים למתפרצת, שהסתיימה אצל פרדי פלומיין המחליף שכבש את השלישי.

מאמן בית"ר ירושלים. רוני לוי (בית"ר ירושלים, רשמי)

אלישע לוי מאמן בני יהודה (בית"ר ירושלים, רשמי)

העוזר החדש. איציק עזוז (בית"ר ירושלים, רשמי)

אנטואן קונטה (בית"ר ירושלים, רשמי)

חנן ממן מול דן מורי (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי