אשר אלון: "גם אם נישאר, אני מוריד פרופיל כמעט לאפס"

אשר אלון
אשר אלון | אריאל שלום

בעלי הפועל רעננה דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו, חזרת הליגה לפעילות תוך זמן קצר, השפעות הקורונה על המועדון והשינויים בתקציב

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

משימה קשה מאוד תעמוד בפני הפועל רעננה כשליגת העל תתחדש. הקבוצה מהשרון נלחמת על חייה בדרג הבכיר של הכדורגל הישראלי ורחוקה שש נקודות מעלייה מעל הקו האדום, אך גם אם תשרוד, המצב יהיה לא פשוט מבחינתה גם בעונה הבאה כיוון שהבעלים אשר אלון הודיע כי הוא לוקח צעד לאחור. אלון התראיין היום (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר, בין היתר, על השפעות הקורונה והשינויים בתקציב המועדון.

"מישהו בכיר במדינה אמר לי פעם שנושאת מטוסים שתוקפים אותה ארבעה סטילים, עד שהיא זזה ומסתובבת, הם כבר גומרים אותה. הדברים לא נעשים בלחיצת כפתור, אבל איזו ברירה יש לנו? אנחנו מתאמנים גם בחום הזה ונחושים לנצח ולהישאר בליגה", אמר אלון על כך שהשחקנים נאלצים להיכנס לכושר משחק בתקופה קצרה והוסיף: "בחודש הזה של המשחקים שיגיעו, אם נרד ליגה או נישאר, בכל אופן כבעלים אני מוריד פרופיל כמעט לאפס. התקציב ייקטן, אבל אני ממשיך להיות ספונסר. אם השקעתי 3-3.5 מיליון שקל בשנה, הפעם זה יהיה אולי מיליון שקל".

איך יגיעו לתקציב מינימום בלי קהל: "קהל זה מרכיב בתקציב של קבוצות גדולות. החלק של הקהל בתקציב שלנו זה 1.2 או 1.3 מיליון, אז תקציב הקבוצה הבוגרת לא יהיה 15.5 מיליון, אלא שני מיליון שקלים פחות".

אשר אלון (הפועל רעננה, רשמי)
אשר אלון (הפועל רעננה, רשמי)

לאיזה סיכום הגיע עם שחקניו: "שילמתי ל-17 שחקנים את הכסף שמגיע להם, רק שמונה אצלי יצאו לחל"ת. ברור שביקשתי שיוותרו, לא נפטר אנשים. ברעננה זה הכי קל שבעולם כי הקבוצה מורכבת מצעירים שעלו מהנוער וישראלים שמשחקים אצלנו כבר שנים. רובם ככולם צעירים, לכן המשכורות נעות מ-8 עד 18 אלף ש"ח. אז הפעם במקום חמישה זרים ניקח שניים".

לסיום, אלון נשאל האם הוא עוזב כי הוא מחפש מועדון חדש: "עוד כשהייתי בנתניה, אמרתי כל הזמן – קבוצת כדורגל לא עוברת בטאבו או שאני מוסר אותה לילדים שלי, היא שייכת לאוהדים שלה ולעיר שלה. כל אחד מאיתנו מוגבל בתקופת זמן כזו או אחרת. עד 2009 הייתי במכבי נתניה, שנתיים אחרי זה עברתי לרעננה כי ראש העיר אמר לי בוא תעזור לקבוצה הזו ומאז היא באמת שבע עונות בליגה הבכירה בישראל. אנחנו מודים לכדורגל הישראלי ומקווים שנהיה גם שנה הבאה בליגת העל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי