ליו נפצע פעם נוספת וצפוי לעזוב את מכבי חיפה בימים הקרובים

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | מאור אלקסלסי

המגן הספרדי, שרשם הופעה רשמית אחת בירוק, נפגע ב-2:3 על הפועל נוף הגליל ונראה כי דרכו בישראל תסתיים לפני שהעונה תגיע לסיומה. רז מאיר פתח בקישור ונשלח למקלחת מוקדמת. צפו בתקציר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה הבוקר (רביעי) לאחר הניצחון 2:3 על הפועל נוף הגליל, שהיה ניסוי הכלים הראשון של הירוקים לקראת חזרת של ליגת העל בסוף החודש. המאמן מרקו בלבול פתח עם הרכב חזק, אך הקבוצה הציגה יכולת טובה יותר דווקא במחצית השנייה כשהצעירים קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם.

"העובדה שאפשר להחליף חמישה שחקנים במשחק תוביל לכך שהצוות המקצועי ישתף בפלייאוף העליון יותר שחקנים צעירים", הסבירו במכבי חיפה. מעבר להזדמנות שקיבלו חלק מהשחקנים, בלבול החל לחשוב על משחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב, בו הוא ייאלץ להסתדר ללא ארבעה שחקני מפתח: נטע לביא, סאן מנחם, דולב חזיזה ויובל אשכנזי.

אחת ההתלבטויות הכי גדולות של בלבול היא במרכז השדה, כאשר אתמול תורגל רז מאיר על חשבונו של אשכנזי הפצוע. המגן הציג יכולת סבירה במרכז המגרש בדקות ששיחק, אך בפתיחת המחצית השנייה הוא כעס על תיקול של אחד משחקני נוף הגליל ונשלח על ידי הצוות המקצועי למקלחת מוקדמת.

מי שנפצע אתמול ואולי גמר את העונה הוא המגן הספרדי ליו קסטייאנו, שככל הנראה יסיים את דרכו במכבי חיפה מוקדם מהצפוי. כזכור, לפני למעלה מחודש פורסם בספורט1 כי הקבוצה החליטה לא לממש את האופציה על ליו, אולם הירוקים כן חשבו שהמגן ימשיך לפחות עד תום העונה. כעת, לאחר פציעה שניה תוך פרק זמן קצר והפעה רשמית אחת בלבד מאז שהצטרף, נראה כי השחקן יעזוב בקרוב את ישראל.

שני שחקנים בכירים לא שותפו אתמול הם טרנט סיינסבורי וניקיטה רוקאביצה, שהיו פצועים לאחרונה ובצוות המקצועי הוחלט בשלב זה לא לסכן אותם. במשחק האימון הקרוב מול הפועל אום אל פאחם, שייערך ביום שבת, הבלם והחלוץ צפויים לקבל דקות משמעותיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי