חיים סילבס: "לא יכול להכריח את השחקנים לאהוב את רן קדוש"

רן קדוש
רן קדוש | דני מרון

מאמן הפועל חיפה דיבר ברדיו 103FM על השוער שחתם על חל"ת, בניגוד לרצונם של שאר הישראלים: "הוא דמות מאוד חיובית ואני חושב שהסיפור כבר מאחורינו". על הזרים שלא קיצצו: "צריך לתת להם את הזמן"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שיואב כץ התייחס על עתידם של הזרים שלא הסכימו לקצץ ולא פסל אפשרות לשחררם, הגיע תורו של מאמן הפועל חיפה לדבר על הסוגייה הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר גם על הנושא של רן קדוש, עתידו בקבוצה וחזרת הליגה.

יואב כץ ביקש מהשחקנים לשנות את דעתם לגבי רן קדוש: "אני לא יכול להכריח אף אחד לאהוב אף אחד, אבל אני יכול לומר שקדוש התנצל כי זה בסדר שיש לך דעות משלך אבל העיתוי שאתה מוציא את הדברים לעיתים יכולים לפגוע ולכן הוא התנצל ולכן אני חושב שכל אחד עכשיו זה שלו ואני לא יכול להכריח אנשים גדולים לאהוב או לא לאהוב מישהו. קדוש עצמו דמות מאוד חיובית לכן אני חושב שכל הסיפור הזה מאחוריו, אנחנו בתוך ריצה לתחילת הליגה ועוסקים בדברים אחרים. אני לא חושב שיש בעיה והכל טוב".

חמישה שחקנים עדיין לא קיצצו: "כרגע, אני לא מרגיש את זה באימונים. יש התלהבות גדולה של כל השחקנים. זו תקופה לא נוחה לאף אחד – יש כאלה שהסתדרו עם זה יותר טוב וכאלה פחות טוב, אבל בסופו של דבר, אף אחד לא יהיה מסודר כמו שהיה לפני, אז לאחד לוקח יותר זמן להשלים עם המצב, לשני פחות. בסופו של דבר כולם ישחקו".

האם הזרים לא יסכימו לקצץ, אתה תיתן להם לשחק: "בסופו של דבר מי שלא יתיישר עם במערכת לא יהיה במערכת, האם זה יהיה בתנאים האלה? זה כבר נתון לפרשנות. אבל אם ניכנס טיפה לעומק הדברים, זה מייצג רק צד אחד שעושה עוול. כמעט לא שוחחו עם הזרים בתקופה הזאת והם לא היו שותפים למו"מ של השחקנים הישראלים ולא ידעו מה קורה. רק עכשיו הם מתחילים לנהל את המו"מ כמו שהתחיל עם השחקנים הישראלים. צריך לתת להם זמן להבין את התמונה, אבל אף אחד לא יעשה את זה בכיף, גם הישראלים לא".


"לא יכול להכריח את השחקנים לאהוב את רן קדוש" (מאור אלקסלסי)

האם הפגרה עשתה לכם טוב: "אני לא חושב שהקורונה עשתה טוב, אבל יש כמה דברים שאולי עזרו לנו. כמו למשל הרבה שחקנים שהיו פצועים והיו אמורים לסיים את העונה, יכולים לחזור לעצמם ופתאום יש לנו שניים או שלושה שחקנים שלא היו מתוכננים לשחק בפלייאוף והחודשיים האלו, הגדילו לנו מעט את הסגל, אבל הקורונה זה משהו שפגע מכולם. וכמובן לא יהיה פשוט להתחיל מאפס לסדרה של עשרה משחקים".

האם ההכנה הולמת ללוח המשחקים: "זה תלוי איך אתה מסתכל על זה. אם אתה רוצה להיות חכמולוג אז אומר לך שלא, אבל הסיטואציה הנוכחית היא שונה וכולנו רוצים לחזור כבר. יש סיכון וזה כבר מורגש יש שחקנים שפצועים, אין מה לעשות. אנחנו צריכים לחשוב מה האלטרנטיבות, התנאים לא אידאלים, אבל שוב זה עדיף מלשבת בבית ולא לשחק ושכולם יריבו על דברים כמו חל"ת".

עתידך: "אני אמשיך בעונה הבאה בהפועל חיפה, על ההיבט הכספי עדיין לא דיברנו כי נכנסנו לתקופת הקורונה ונמצא את הדרך להגיע להסכמה".

"אמשיך בקבוצה בעונה הבאה". חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי