חדרה ללוסיו: "אם לא תתיישר עם כולם, לא תקבל דקה"

לוסיו
לוסיו | מאור אלקסלסי

במועדון מפעילים לחץ על החלוץ, שנותר השחקן היחיד בסגל שטרם הגיע להבנות לגבי חודש יוני ועשוי לעזוב לפני פתיחת הפלייאוף. במקביל, המאמן שרון מימר החל לצפות בשחקני רכש

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה בניסוי הכלים הראשון, הפועל חדרה תגביר את הקצב ותפגוש היום (חמישי) את קריית שמונה למשחק ההכנה השני שלה לקראת חזרת ליגת העל בסוף חודש מאי. בשל העובדה שמרבית השחקנים הבכירים לא עמדו לרשות המאמן שרן מימר בהפסד לקבוצה מהכרמל, במועדון לא התרגשו מהתוצאה.

מי שכן שותף בהפסד 3:0 ולא אמור לקבל קרדיט במשחק שייערך היום הוא לוסיו, שנותר השחקן היחיד בקבוצה שטרם הגיע לסיכום על קיצוץ בשכר בחודש יוני. הברזילאי כאמור אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובחדרה רצו לאפשר לו לסיים את העונה והוא אף הביע נכונות לעשות זאת, איך הצדדים טרם הגיעו להסכמה. לאור המצב, החלוץ עשוי לעזוב עוד לפני פתיחת הפלייאוף.

"אם לא תתיישר עם הדרישות של המועדון כמו שאר החברים של לקבוצה, לא תקבל דקה", הבהירו בחדרה ללוסיו. במקביל, מימר כבר החל לצפות בשחקנים זרים לעונה הבאה, אולם השיחות הרשמיות על מועמדים שונים ייצאו לדרך רק במהלך משחקי הפלייאוף. "אחרי שהליגה תחזור ותהיה תכנית עבודה מסודרת לעונה הבאה, נדבר על שחקני רכש", אמרו במועדון.


בדרך החוצה? לוסיו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי