בן זאב מונה ליו"ר ב"ש ושכנע את רחמים להישאר לעונה נוספת

אלונה ברקת
אלונה ברקת | אודי ציטיאט

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך יעמוד בראש הדירקטוריון: "ברקת השאירה מועדון יציב פיננסית, רואה במינוי שליחות ציבורית חשובה ואתגר מקצועי". ברקת: "ניסיונו יאפשר למועדון להגיע לחוף מבטחים". המנכ"ל ממשיך

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהמשך להודעתה כי היא עוזבת באופן סופי את המועדון, אלונה ברקת מינתה היום (חמישי) את איתי בן זאב ליושב ראש הפועל באר שבע וביקשה ממנו לגבש דירקטוריון עצמאי ובלתי תלוי וכן לעמוד בראשו. הצעד הראשון של היו"ר החדש היה לשוחח עם המנכ"ל הנוכחי אסי רחמים, שהסכים להישאר בקבוצה ויישאר מנכ"ל בעונה הבאה. כזכור, ב-30 במרץ הודיע רחמים על עזיבתו אך בתחילת אפריל פרסמנו כי ייתכן וימשיך בתפקידו וכעת יש בשורות נהדרות לאוהדי ב"ש. רחמים, שחקן העבר של המועדון, מחזיק בתפקיד מזה כעשור.

ובחזרה לבן זאב: כאמור, מינויו בא בהמשך פרישתה של ברקת מהקבוצה והעברת סמכויות הניהול לעורך דין יצחק יונגר, המשמש כנאמן המועדון. יודגש, כי עם מינויו של בן-זאב ליו"ר המועדון, ימשיך הנאמן ביישום תכנית ההבראה תחת אחריות הדירקטוריון. בן זאב ישמש כיו"ר המועדון בהתנדבות מלאה ולבקשתו המינוי יהיה לשנה אחת, במהלכה הוא יגבש דירקטוריון פעיל ומקצועי ויפעל להעברת המועדון לעצמאות ניהולית ופיננסית. את התפקיד הוא ימלא במקביל להיותו מנכ"ל הבורסה.

אלונה ברקת מסרה: "אני שמחה שאיתי הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר המועדון. אני מאמינה כי ניסיונו העסקי כמו ניסיונו הניהולי המוצלח, יאפשרו להוביל את המועדון לחוף מבטחים בתקופה מאתגרת ואף להצליח ולשמור על מעמדו כמועדון בסטנדרט אירופאי. בטוחני שיחד עם אסי רחמים, מנכ"ל המועדון, הם יהוו צוות ניהולי חזק ומגובש. אני מאחלת לו הצלחה גדולה".

אסי רחמים. יישאר גם בעונה הבאה (אודי ציטיאט)

איתי בן זאב משמש כמנכ"ל הבורסה לנירות ערך בתל אביב ונחשב לאחד המנהלים המוערכים במשק הישראלי. לבן זאב ניסיון עסקי ובנקאי נרחב. בעברו הוא כיהן כחבר הנהלה בבנק לאומי וקודם לכן שימש כבנקאי השקעות בכיר בקבוצת הבנקאות הבינלאומית מריל לינץ' בלונדון.

איתי בן זאב מסר היום עם המינוי: "אני רואה במינוי שליחות ציבורית חשובה ואתגר מקצועי מהמעלה הראשונה. אלמד את המועדון וצרכיו בסיועו של המנכ"ל אסי רחמים ואגבש דירקטוריון מקצועי, אסטרטגי חזק ועצמאי, אשר רק הצלחתו של המועדון עומדת לנגד עיניי. אני מבקש להודות לאלונה ברקת על האמון בי. אלונה מותירה מועדון חזק ויציב פיננסית עם תרבות ניהולית המקדשת את המצוינות כערך עליון".

במנהלת הליגות בירכו את בן זאב על המינוי: "מנהלת הליגות לכדורגל מבקשת לברך את מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, מר איתי בן זאב, על כניסתו לתפקיד יו"ר הפועל ב"ש. הכלים והניסיון הפיננסי שמביא איתו איתי יסייעו רבות למועדון ולכדורגל הישראלי. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ונסייע לו ככל שיצטרך. אנו מבקשים לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות שוב לגב' אלונה ברקת על תרומתה רבת השנים להפועל ב"ש, לעיר ב"ש וכמובן לכדורגל הישראלי".


מינתה את איתי בן זאב ליו"ר הפועל באר שבע. אלונה ברקת (אבשלום ששוני)

לשאלת ספורט1 על חשש מניגוד עניינים, לאור היותו יו"ר קבוצה בליגת העל וגם משמש כמנכ"ל הספונסרית של ליגת העל, הבהירו במנהלת: "הסכם החסות בין מנהלת הליגות לכדורגל והבורסה לניירות ערך נחתם לפני שנה לתקופה בת שלוש שנים; ההצעה שנבחרה היתה ההצעה הטובה ביותר מבין כל ההצעות שהוגשו ושיתוף הפעולה לאורך השנה היה פורה ומוצלח לכל הצדדים. מר בן זאב לא ישב בדירקטוריון המנהלת ויובהר כי למען הסדר הטוב נציג מועדון הכדורגל הפועל באר שבע אשר ישב בדירקטוריון לא יהיה מעורב בהחלטות הקשורות להסכם החסות הראשית, אם בכלל יהיו החלטות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי