פרדי דוד מונה למנהל המקצועי של האקדמיה ומחלקת הנוער באשדוד

פרדי דוד
פרדי דוד | עדי אבישי

"אנו בטוחים שפרדי יעזור לקדם את האקדמיה ומחלקת הנוער עם הניסיון שלו ושמחים על הצטרפותו", נמסר מהמועדון בעיר הנמל. בשלוש השנים האחרונות שימש המאמן בן ה-52 כמנהל הספורטיבי של הנוער של הפועל פ"ת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ממשיכה בהכנותיה לקראת חידוש ליגת העל ב-30 במאי, כשקיימה כבר שלושה משחקי הכנה. אתמול (רביעי) הפסידה הקבוצה 3:1 למכבי תל אביב במשחק אימון. היום, הקבוצה מעיר הנמל הודיעה על שינוי גדול בקבוצה.

פרדי דוד הצטרף למועדון כמנהל הצוות המקצועי של האקדמיה לכדורגל ומחלקת הנוער, שהייתה ידועה בייצור שחקנים מובילים לקבוצה הבוגרת.  "אנו בטוחים שפרדי יביא עם הניסיון שלו לקידום האקדמיה ומחלקת הנוער. אנחנו שמחים על הצטרפותו ומאחלים לו הרבה בהצלחה בתפקיד החדש", נכתב בהודעה שהוציאה הקבוצה.

בשלוש השנים האחרונות שימש דוד (52) כמנהל הספורטיבי של הפועל פתח תקווה. תחנת האימון האחרונה שלו הייתה הפועל קטמון בעונת 2015/16. דוד אימן בשתי קדנציות את מכבי הרצליה וגם זכה איתה בגביע הטוטו ב-2006/07. את דרכו החל בנוער של הפועל פתח תקווה. נזכיר כי אתמול מונה בני בן זקן למאמן הנוער של בני יהודה וניתן להבחין במגמה של שילוב מאמנים מליגת העל במחלקות הנוער.

פרדי דוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי