קלטינס התבקש לקצץ 50 אחוז. יחזור לבית"ר ירושלים?

דוד קלטינס
דוד קלטינס | לירון מולדובן

גורמים בב"ש הודיעו כי הם מוותרים על 25 אחוז מכרטיסו, מה שיחייב את משה חוגג להשקיע עוד מיליון וחצי שקלים ולרכוש את רוב כרטיסו. לאור המצב, עלתה אפשרות שישוב לבירה

(גודל טקסט)

ראשי הפועל באר שבע נפגשו היום (חמישי) עם דוד קלטינס. במהלך הפגישה הובהר לשחקן כי הוא ייאלץ לקצץ 50 אחוז משכרו. במועדון הסבירו לקשר, כי הוא נכלל בקטגוריה של השחקנים שעליהם לקצץ מחצית משכרו וזאת משום שהוא אחד המשתכרים הבכירים בקבוצה. קלטינס הודיע לראשי המועדון, כי הוא מצפה לקבל את המספרים המדויקים ולאחר מכן ישקול את הנושא, אך יחד עם זאת נראה כי הוא יסכים לקיצוץ בשיעור נמוך יותר.

בתוך כך, גורמים בהפועל באר שבע הודיעו, כי הם מתכוונים לוותר על 25 אחוז מכרטיסו של השחקן וזאת על מנת לקבל נתח נוסף של מיליון וחצי שקלים מבית"ר ירושלים. על פי ההסכם בין הצדדים, הקבוצה מבירת הנגב שילמה עבור מחצית מכרטיס של קלטינס, אולם ניתנה לה אפשרות לוותר על 25 מתוך ה-50 שבידיה, ובתמורה לכך היא תקבל מיליון וחצי שקלי, וזאת משום שמחיר העסקה חושב לפי שווי שוק של שישה מיליון שקלים. כעת, לאחר שב"ש ויתרה על 25 אחוז מהכרטיס, יישארו בידיה 25 אחוז ובית"ר ירושלים תחזיק ב-75% לאחר שתעביר לב"ש את הסכום הנדרש.

בעקבות המצב הקיים, במידה ומשה חוגג ייאלץ לשלם מיליון וחצי שקלים להפועל באר שבע וקלטינס ייאלץ לקצץ 50 משכרו, לא מן הנמנע כי בית"ר ירושלים תעביר את השחקן לשורותיה וזאת משום שרוב כרטיס השחקן שלו יהיה שייך לה החל מהעונה הבאה.


ישוב לקבוצת נעוריו? דוד קלטינס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי