צפו בתקציר: רק 2:2 להפועל ב"ש נגד רמת השרון

אלטון אקולטסה, יואב הופמייסטר
יואב הופמייסטר | הפועל באר שבע, רשמי

הקבוצה של אבוקסיס נחלצה מההפסד נגד היריבה מהלאומית בזכות שער מקרי של יוספי המחליף (87). הקבוצה של רותם הוליכה פעמיים בזכות מגוז (22) ומשעלי (65). גם גאנם כבש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המשיכה בהכנותיה לקראת שובה של ליגת העל ביום שבת הבא. הקבוצה של יוסי אבוקסיס קיוותה לשמור על המומנטום אחרי הניצחון המצוין 2:4 על מכבי נתניה, אלא שהיא סיימה רק בתיקו 2:2 נגד הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית ולמאמן יש מקום לדאגה. בשלושת משחקי ההכנה רשמה ב"ש ניצחון, תיקו והפסד (נגד מ.ס אשדוד).

החלוץ בן שהר נעדר בשל רגישות בשריר ובהעדרו פתח בהרכב קייס גאנם שהיה מנקודות האור בקבוצה ואף כבש את שער השוויון בדקה ה-56, מבישול נהדר של אלטון אקולטסה. הקבוצה של אבוקסיס נראתה די עייפה ואף חסרת רעיונות כאשר רמת השרון, מהמקום השישי בליגה הלאומית, הצליחה להביך אותה עם כדורי העומק בהתקפות המתפרצות ואף להוליך פעמיים. המערך ההתקפי של המאמן לא ממש עבד.

בדקה ה-22 אביאל בן חמו פרץ נפלא על קו שמאל, העביר כדור רוחב ועמית מגוז כבש את שער היתרון בקלילות. בדקה ה-56 השוותה באר שבע כאמור, כאשר גאנם לקח פיקוד, אלא שבדקה ה-65 אחרי שגיאה חמורה בהגנה, המחליף אליאור משעלי כבש בקלילות מול השוער. שלוש דקות לסיום מנע תומר יוספי המחליף הפסד אחרי שער מקרי. באר שבע סיימה את המשחק עם לא מעט צעירים על כר הדשא.


אבוקסיס וברדה (הפועל באר שבע, רשמי)

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דוד קלטינס, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד סימאו, מרואן קבהא, ז'וסוואה, קייס גאנם, אלטון אקולטסה, אנתוני וארן. שותפו: ניב זריהן, בן ביטון, עמית ביטון, ארנסטס שטקוס, שון גולדברג, נאור סבג, נתי אסקיאס, עבדאללה אבו עאבד, עידו כהן

הפועל רמת השרון: סהר חסון, יובל לוין, עבדולי גרגרוי, יובל שדה, חיים איצרין, יואב הופמייסטר, עמית מגוז, יניב בריק, רוי רונן, אביאל בן חמו, רומליו דה קוסטה. כן שותפו: אור אוסטוינד, אליאור משעלי

מהלך המשחק:

אחרי דקות של גישושים, המצב הראשון הגיע דווקא מצ הפועל רמת השרון אחרי איבוד כדור של דוד סימאו מייד לאחר מכן באר שבע, שהחזיקה הרבה יותר בכדור, הגיעה למצב ראשון משלה כשקייס גאנם בעט מחוץ לרחבה, סהר חסון השמיט את הכדור. סימאו כיפר על הטעות כשהציל שער בוודאות בדקה ה-16 אחרי חור בהגנה של באר שבע.

כדורי העומק של רמת השרון עשו צרות גדולות להגנה של הקבוצה מהדרום. בדקה ה-22 הקבוצה מהלאומית עלתה ליתרון. אביאל בן חמו פרץ בצד שמאל עם הרבה כוח והעביר כדור רוחב ועמית מגוז דחק לרשת, 0:1 לרמת השרון.


שיר צדק (הפועל באר שבע, רשמי)


ז'וסואה (הפועל באר שבע, רשמי)

גאנם היה הבולט בשחקני הפועל באר שבע. בדקה 26 הוא חטף כדור מההגנה וניסה לסדר מצב קורץ לאנתוני וארן אלא שהחלוץ לא הגיע לכדור. הקצב של הקבוצה היה מעט איטי. לאחר חצי שעה, השופט שרק להפסקת מים לפני תחילת השליש השני. בדקה ה-33 שוב גאנם איים, הפעם בבעיטה מהאוויר אחרי הרמה נפלאה של ז'וסואה, אלא שהשוער חסון הדף נפלא.


אביאל בן חמו פורץ. בישול גדול (הפועל באר שבע, רשמי)

קייס גאנם (הפועל באר שבע, רשמי)

בדקה ה-42 החלו החילופים. ניב זריהן עלה כמחליף ואולטסה זז לצד שמאל. גאנם איים על השער כעבור שלוש דקות אחרי שעבר שני שחקני הגנה בקלות, אך לא הצליח להכניע את חסון. רמת השרון נעלמה מהמגרש למספר דקות, אך כניסתו של אור אוסטוינד איזנה שוב את הכוחות. הקשר שרק עלה מהספסל היה יכול להכפיל את היתרון בדקה ה-50 אך בעט גבוה ממצב קורץ. כעבור שלוש דקות ניסה שוב את כוחו.


ז'וסואה  (הפועל באר שבע, רשמי)

אקולטסה. סיפק בישול יפה (הפועל באר שבע, רשמי)

בדקה ה-56 אבוקסיס נשם לרווחה אחרי שער שהיה העתק של השער הראשון. אקולטסה פרץ נפלא בכנף וסידר שער קל לגאנם שבעט חזק אחרי כדור הרוחב, ב"ש משווה ל-1:1. השוויון החזיק מעמד פחות מעשר דקות. הגנת ב"ש חלמה אחרי כדור ארוך, המחליף אליאור משעלי הפעיל הרבה כוח, הגיע לאחד על אחד וגלגל מול ארנסטס שטקוס, 1:2 לרמת השרון. בדקה ה-71 גם שון גולדברג עלה לעזרת ההתקפה אך לא הצליח לכבוש.

בדקות האחרונות של המשחק שיתפה באר שבע צעירים מוכשרים כמו נתי אסקיאס ועבדאללה אבו עאבד. בדקה ה-81 אסקיאס הצעיר הכניס כדור מצוין לגולדברג שבעט חזק מתוך הרחבה והשוער הדף לקרן. ב"ש התקשתה לבנות התקפות מסודרות והשוותה בזכות מצב נייח ועם לא מעט מזל. בדקה ה-87 ניב זריהן בעט כדור חופשי שטוח, הכדור הגיע איכשהו למחליף תומר יוספי שכבש מקרוב, ב"ש משווה ל-2:2.


יוספי מחלץ תיקו (הפועל באר שבע, רשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי