0:2 לק"ש על חדרה, קניקובסקי וקהת כבשו בניצחון נתניה

עומר לקאו
עומר לקאו | שלומי גבאי, הפועל חדרה

הקבוצה של קובי רפואה, שתנסה לשרוד בליגת העל כשזו תתחדש בסוף השבוע הבא, נראית מוכנה לקרבות התחתית. מורגן ורטה הבקיעו. 0:2 לדראפיץ' על בית"ר ת"א, בצ'יראי פתח על הספסל

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה של קבוצות ליגת העל נמשכים והערב (חמישי) קריית שמונה הראתה מוכנות לקראת החזרה למגרשים, כשניצחה 0:2 את הפועל חדרה. אחרי שסיימה בתיקו 2:2 נגד בני סכנין, הקבוצה של קובי רפואה הציגה יכולת משופרת וזהו סימן מעודד מבחינתה, שכן מצפה לה קרב על ההישארות בליגה כשהפלייאוף התחתון ייצא לדרך.

זיו מורגן כבש את השער הראשון של הצפוניים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עידן רטה הצעיר הכפיל בדקה ה-70 וקבע את התוצאה הסופית.

חדרה, שהובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה במשחק ההכנה הראשון שלה, שוב נראתה לא טוב ועדיין יש לה על מה לעבוד לקראת תחילת הפלייאוף התחתון. למזלה, בניגוד לקריית שמונה, הקבוצה של שרון מימר כבר הבטיחה את הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה. מימר אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק ראשון של רוב שחקני ההרכב הראשון. אני שמח שהצלחנו לתת להם כמות דקות טובה כדי לצמצם את הפערים עקב החזרה המאוחרת לאימונים. היו כמה דברים טובים שראיתי והיו גם דברים שצריך לתקן בהמשך".

הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, אליאל פרץ, רועי זיקרי, יהונתן לוי.

קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, מוחמד שכר, מרקוס דיניז, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סמואל בראון, עדן קארצב, עומר לקאו, אחמד עאבד, פוסטר.

מוחמד שכר. ק
מוחמד שכר. ק"ש מוכנה לפלייאוף התחתון (שלומי גבאי, הפועל חדרה)
זיקרי מכדרר מול דיניז. (שלומי גבאי, הפועל חדרה)
זיקרי מכדרר מול דיניז. (שלומי גבאי, הפועל חדרה)
מימר והצוות שלו. לחדרה יש לא מעט עבודה (שלומי גבאי, הפועל חדרה)
מימר והצוות שלו. לחדרה יש לא מעט עבודה (שלומי גבאי, הפועל חדרה)

מכבי נתניה – בית"ר ת"א 0:2

מכבי נתניה תיאלץ להסתפק בפלייאוף התחתון עם חידוש הליגה ב-30 במאי, אך לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' חשוב לסיים את העונה בטעם טוב. הקבוצה קיימה הערב (חמישי) את משחק ההכנה השלישי שלה מאז פגרת הקורונה והצליחה לנצח 0:2 את בית"ר ת"א,  לאחר שביום שני הפסידה 4:2 להפועל באר שבע. רז כרמי השוער המחליף שוב הותיר רושם טוב.
 
 
פאטוס בצ'יראי פתח רק על הספסל של מכבי נתניה, ששיחקה בהרכב חזק עם חן עזרא, הקפטן אלמוג כהן שהוחלף במחצית כמו גם השוער דמי עמוס, ויונס מלדה וגיא מלמד. דווקא בית"ר ת"א כמעט עלתה ליתרון אחרי שגיאה של גבי קניקובסקי, אך למזלו של דני עמוס הבעיטה של עידו שחר הייתה לא מספיק טובה. בדקה ה-15 הגיע השער היחיד במשחק. אביב אברהם שבלט לטובה חטף כדור ושלח מסירה נהדרת לקניקובסקי שכבש עם החיצון. 0:1 למכבי נתניה. השער שיחרר את הקבוצה של דראפיץ'. מלדה המהיר כמעט כבש את השני בדקה ה-30 אך השוער שממול דניאל פרץ חילץ את קבוצתו, וגם כהן היה קרוב לכיבוש. 

רועי קהת (אודי ציטיאט)
 

 
בדקה ה-49 נתניה כמעט הכפילה את היתרון אך הבעיטה מתוך הרחבה נבלמה על ידי ההגנה. רועי קהת כבש את השער השני וסגר עניין בדקה ה-71 אחרי כדור רוחב של אנדשה מולה. מחמאות גם לרוי קורין שהחל במהלך. בדקה ה-74 כרמי ירד נהדר לכדור רוחב ומנע מבית"ר ת"א לכבוש שער מצמק. קורין המשיך לבלוט וניסה את כוחו בבעיטה מרחוק בדקה ה-79.

מיארה הציל את בית"ר תל אביב מתבוסה. קורין קיבל מסירה נהדרת מקהת וכמעט כבש את השלישי בהקפצה, אך שחקן הגנה הציל בגליץ' ברגע האחרון. בדקות האחרונות צליל נחמיה ביצע עברה ברחבה והשופט הורה על בעיטת פנדל, אבל כרמי הדף את הבעיטה של מופלח שלאעטה.

 
 
 
הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, רותם קלר, אביב אברהם, אלמוג כהן, גבי קניקובסקי, חן עזרא, יונס מלמדה, גיא מלמד. שותפו: רז כרמי, סתיו פיניש, רוי קורין, פאטוס בצ'יראי, אנדשה מולה
 
 
בית"ר ת"א: דניאל פרץ, עמית גלזר, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, מייקל צ'ילאקה, עידו שחר, בר כהן, תמיר גלזר, אמיר ברקוביץ', נדב משיח, אדוארדו גררו
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי