עם קהל: הפועל ת"א חילצה 1:1 בנס ציונה. צפו בתקציר

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | הפועל תל אביב

בוזגלו מנע הפסד בזכות פנדל גבולי בדקה ה-68. שטרכמן כבש ראשון (6) אחרי בישול של שטיין. פתיחת החצי השני התעכבה בשל התקהלות קהל, שנכנס למגרש

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון 0:3 על הפועל אשקלון גם באצטדיון העירוני בנס ציונה נגד החבורה של ליאור זדה, אך הקבוצה של ניר קלינגר לא הציגה יכולת משכנעת ונפרדה ב-1:1 מול הכתומים שעלו עם הרכב ללא זרים.

אך הסיפור של המשחק כלל לא קשור לכדורגל. במחצית הראשונה טיפסו מספר אוהדים על חומת האצטדיון והשקיפו על המשחק. פתיחת החצי השני התעכבה בעקבות התערבות המשטרה, שלבסוף אישרה לחלק מאהודים להיכנס לאצטדיון, על אף האיסורים של משרד הבריאות, כדי למנוע אסון גדול יותר. יתר האוהדים המשיכו לביתם.

בחזרה להתמודדות – סקציה נס ציונה עלתה ליתרון כבר בדקה השישית בזכות קרן מדויקת של רז שטיין שהגיעה לראשו של אייל שטרכמן ששיחק לפני עשור במכבי חיפה וטרם קיבל הזדמנות במדי קבוצתו החדשה במשחק רשמי, וייתכן שבזכות השער במשחק האימון, ליאור זדה ייתן לו הזדמנות גם במשחקי הפלייאוף התחתון. 


מייקל אולהה. גם באימון הוא לא כובש (הפועל תל אביב, רשמי)

לאחר מכן הפועל תל אביב הגבירה את הקצב וכמעט מצאה את השוויון אם עמונאל בואטנג ומייקל אולהה היו מדויקים יותר בדקות ה-11 וה-14 בהתאמה. האדומים נאלצו להמתין למחצית השנייה ועלו על לוח התוצאות בזכות החלטה גבולית של השוער השופט רועי ריינשרייבר, שפסק על פנדל אחרי הכשלה על מאור בוזגלו, ספק בתוך הרחבה. הקשר עצמו גם ניגש לנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.

הרכבים
סקציה נס ציונה: עומרי גלזר, נועם כהן, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזר, רז נחמיאס, אופק ביטון, שי אליאס, אלעד שחף, רז שטיין, גיא בדש, אייל שטרכמן.

הפועל תל אביב: אריק ינקו, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, דורון ליידנר, אילי טמם, שי אייזן, עמנואל בואטנג, פיליפה רודריגס, מוטי ברשצקי, מייקל אולהה.

שחקני נס ציונה חוגגים את שער היתרון (הפועל תל אביב, רשמי)

מאור בוזגלו הציג תסרוקת חדשה (הפועל תל אביב, רשמי)

 
 

גם שחקני הדור הצעיר זכו להזדמנות. אילי טמם (הפועל תל אביב, רשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי