מוחמד נקנס ב-2,000 ש"ח, ורד ב-1,000. דיווח: קונטה עשוי לעבור לגוזטפה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

קפטן בית"ר, שהוצא מאימון הבוקר לאחר שהתלונן על החלטת שיפוט, התראיין ללא אישור ונענש. הקשר חטף לאחר שאיחר למשחק האימון נגד בני יהודה. המגן בדרך לליגה הטורקית?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן ורד הוצא הבוקר (שישי) מאימון בית"ר ירושלים דקה פני סיומו, לאחר שמחה על החלטת שיפוט במשחקון פנימי. בסיום האימון הקפטן שוחח עם המאמן רוני והשניים לחצו ידיים ואישרו את ההדורים.

במקביל, ורד ועלי מוחמד נקנסו על ידי המועדון ב-2,000 וב-1,000 ש"ח בהתאמה. הסיבה: הקפטן התראיין לאחד מגופי התקשורת ללא אישור המועדון ואילו הקשר איחר למשחק האימון שנערך מול בני יהודה ובו בית"ר ניצחה כזכור 0:3.

למרות שאנטואן קונטה חתום על חוזה לעונה הבאה, ייתכן שהוא יהיה אחד הזרים שלא ימשיכו בבית"ר ירושלים בתום עונת 2019/20. המגן/בלם הצרפתי מושך עניין אצל מספר מועדונים בטורקיה והיוםדווח שגם גוזטפה, הנמצאת במקום השמיני בליגה המקומית, רוצה לצרף את קונטה. כך נכתב בעיתון 'סבאח'.

על פי הדיווח מאמן הקבוצה אילחאן פאלוט, עוקב אחרי קונטה כבר תקופה ורשם את שמו כמועמד לחזק את מרכז ההגנה. בנוסף נטען כי משא ומתן בין הצדדים יתחיל בקרוב ובדומה לדיווח לגבי ההתעניינות מצד דניזליספור, גם כאן נכתב שמחירו של הצרפתי יעמוד על כ-1.2 מיליון יורו.

כזכור רק לפני חודש סיפר פרנק בלחסן, סוכנו של קונטה לספורט1: "ייתכן מאוד שבית"ר תמכור אותו בקיץ. אם יש מצב שהוא יוכל לחזור לליגות הבכירות באירופה, אנחנו חוזרים. זאת התכנית של כולם. כרגע זה נראה עוד רחוק, בגלל המצב מסביב, אבל הוא יעזוב אם ימצא מקום טוב". ולכן לא מן הנמנע שקונטה יעזוב את הקבוצה מהבירה אחרי שלוש וחצי שנים, אם יקבל הצעה טובה.


יעזוב לטורקיה? אנטואן קונטה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי