קסטייאנו עזב את מכבי חיפה: "מקווה לראות אחד מכם משתלב בליגה הספרדית"

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | מאור אלקסלסי

המגן שהצטרף בינואר נפרד רשמית מחבריו באימון וזכה למילים חמות מהקפטן נטע לביא. סלליך עשוי לפתוח במרכז המגרש על חשבון מאיר במשחק ההכנה מול הפועל אום אל פאחם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהרבה להיפצע ורשם הופעה רשמית אחת במדי מכבי חיפה, המגן ליו קסטייאנו סיים באופן רשמי את דרכו במועדון ועזב היום (שישי) את ישראל. הספרדי, שכזכור הצטרף רק בחודש ינואר האחרון, הגיע הבוקר לאימון הקבוצה ונפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי.

לאחר מכן, המגן נפרד מכולם באמצעות הודעה ששלח באמצעות הוואטסאפ: "חברים שלי. לחלקכם לא הספקתי לומר להתראות, אבל אני מאחל לכולכם בכל ליבי את הטוב ביותר. מי מכם שיבוא לספרד שידע שיש לו שם חבר ואני מקווה לראות אחד מכם משתלב בליגה הספרדית".

קסטייאנו זכה למילים חמות מהקפטן נטע לביא, שאמר לו: "אתה ספורטאי וחבר אמיתי, אנחנו מאחלים לך המון בהצלחה בהמשך הדרך". אפשר לומר שהמגן סבל ממזל רע במהלך התקופה שלו בכרמל. כשהמאמן מרקו בלבול תכנן להעניק לו את חולצת ההרכב במשחק ליגה מול הפועל חדרה, הספרדי נפצע בחימום, נעדר מספר חודשים ומאז התקשה לשוב לכשירות.

כזכור, השבוע קסטייאנו החלים ועלה מהספסל במשחק האימון מול הפועל נוף הגליל, בו מכבי חיפה ניצחה 2:3, אך המגן הוחלף כעבור דקות ספורות בעקבות פציעה נוספת ולאחר אבחנה רפואית שעבר, התברר כי הוא לא יוכל לשוב לשחק כדורגל העונה. כבר בתחילת החודש, כפי שפורסם בספורט1, החליטו הירוקים שלא לממש את האופציה על הספרדי לעונה, מה שהוביל אותו לעזוב את ישראלי באופן מיידי.


לא הצליח להותיר חותם. ליו קסטייאנו (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, מכבי חיפה תערוך מחר (שבת) משחק אימון נוסף, הפעם מול הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית. במשחק מול נוף הגליל ניסה בלבול את רז מאיר במרכז המגרש, משום שנטע לביא (צהובים) ויובל אשכנזי (פציעה) ייעדרו מהמשחק נגד הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף העליון.

לאכזבתו של המאמן, מאיר לא גילה יכולת טובה ולא מן הנמנע שסינטיהו סלליך יקבל הזדמנות בקישור לצידו של מקסים פלקושצ'נקו במשחק מול הקבוצה מהמגזר. טרנר סיינסבורי וניקיטה רוקאביצה, שלא שותפו מול נוף הגליל בגלל פציעות קלות, צפויים לקבל דקות כשהמטרה היא להכניס אותם לעניינים לקראת חזרת הליגה ב-30 במאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי