חוזר לליגת העל: אייל לחמן חתם בהפועל רעננה עד תום העונה

אייל לחמן
אייל לחמן | דני מרון

המאמן הוותיק (54) חוזר לליגה הבכירה לראשונה מאז 2012 ויהיה המאמן הרביעי העונה של אשר אלון. במועדון בירכו: "משוכנעים שיצליח במשימה - השארת הקבוצה בליגה". גל כהן סרב להישאר כעוזרו

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה חווה את העונה הקשה ביותר שלה מאז שבה לליגה הבכירה. ההבטחות על כדורגל התקפי התחלפו במאבקי הישרדות קשים כאשר הקבוצה שקועה עמוק במקום האחרון במרחק שש נקודות מהקו האדום. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה על מינויו של אייל לחמן בתקווה שישאיר אותה בליגת העל. "אנחנו משוכנעים שהוא יצליח במשימה היחידה העומדת בפניו – להשאיר את הקבוצה בליגה", נמסר מהמועדון.

 

לחמן חתם עד לתום העונה הנוכחית. כזכור, מנחם קורצקי היה זה שהחל את העונה על הקווים. בהמשך הוא התפטר ובמקומו מונה ניסו אביטן שעזב בעצמו אחרי ניצחון בודד. לאחרונה מונה גל כהן, מאמן קבוצת הנוער, כמאמן קבוע, והוא הספיק לעמוד על הקווים במשך שני משחקים. גל כהן קיבל הצעה לשמש כעוזרו של לחמן אך סרב: "לא אשאר כעוזר"

לחמן בן ה-54 זכור בעיקר בשל העונה הנפלאה עם בני סכנין ב-2003/04 כאשר הוביל את הקבוצה מהמגזר בעונת הבכורה שלה בליגת העל לזכייה בגביע המדינה לאחר 1:4 על הפועל חיפה. אלא שמאז קריירת האימון שלו לא הבריקה במיוחד. לחמן לא אימן בליגת העל מאז 2011/12 אז עמד על הקווים של עירוני ראשון לציון. התחנה האחרונה בקריירה שלו הייתה מכבי הרצליה בה אימן לפרק זמן קצר ב-2017.

אייל לחמן (דני מרון)

עד כה נכנעה רעננה בשני משחקי אימון כשהפסידה 3:1 למכבי ת"א והובסה 4:1 נגד הפועל קטמון. המבחן הראשון של המאמן החדש יהיה ביום שלישי הבא (2.6), כאשר רעננה תפגוש את מ.ס אשדוד במשחק חוץ בפתיחת הפלייאוף התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי