צפו בתקציר: מכבי ת"א מושלמת בהכנה אחרי 0:3 על בית"ר ת"א/בת ים

דור פרץ, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט
דור פרץ, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט | מכבי תל אביב

שישה ימים לפני הפועל חיפה (שבת ב-19:50, ספורט1), האלופה טיילה בניסוי הכלים האחרון. דור פרץ (54), אצילי (57) וג'ראלדש (71) העניקו לאיביץ' הרבה ביטחון לקראת פתיחת הפלייאוף

(גודל טקסט)

(לצפייה בתקציר המשחק)

אחרי שגברה בתוצאה  זהה על הפועל רעננה ועל מועדון ספורט אשדוד (1:3) ושישה ימים לפני שתארח את הפועל חיפה במשחק פתיחת הפלייאוף העליון (שבת החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט3), המוליכה מכבי תל אביב קיימה הערב (ראשון) את משחק ההכנה השלישי והאחרון שלה לפני חזרת הליגה, בו היא הביסה 0:3 את בית"ר ת"א/בת ים מהליגה הלאומית. לאחר שלושה ניצחונות בשלושה משחקים והפרש שערים 2:9, אפשר לומר בפה מלא: האלופה מוכנה.

המאמן ולדימיר איביץ' ניצל את משחק ההכנה על מנת לבחון את שחקני הסגל הרחב שלו ופתח בהרכב משני. אנדראס יאניוטיס היווני קיבל את הצ'אנס בין הקורות, מאור קנדיל ושחר פיבן התחילו את ההתמודדות בחלק ההגנתי, דור פרץ ורוסלן ברסקי עלו במרכז המגרש ואילו מתן חוזז, אילון אלמוג וניק בלקמן הוצבו בחלק הקדמי של מכבי תל אביב.

האלופה פתחה את המשחק בקריית שלום בצורה טובה והייתה קרובה להבקיע כבר בדקה השלישית, אך הבעיטה של אייל גולסה נהדפה על ידי דניאל פרץ. בית"ר ת"א/בת ים לא נבהלה והגיעה לשתי הזדמנויות משלה, אולם עידו שחר ובר כהן לא היו מספיק מדויקים. מן העבר השני, מאור קנדיל ואילון אלמוג לא הצליחו למצוא את הרשת, וזה רק 0:0 בהפסקה.


פינה את מקומו עם פתיחתה של המחצית השניה. איתן טיבי (באדיבות מכבי תל אביב)

עם פתיחת המחצית השנייה, איביץ' ביצע ארבעה שינויים, כאשר עומר כץ, אנדרה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור ועומר אצילי החליפו את יאניוטיס, קנדיל, טיבי ואלמוג. תשע דקות מאוחר יותר מכבי תל אביב באה על שכרה, כשכדור חופשי של חוזז נחת היישר על ראשו של דור פרץ שהתרומם גבוה מעל כולם והעלה את הצהובים ל-0:1. בדקה ה-57 המשחק הוכרע. אצילי המחליף ניצל כדור עומק טוב של ברסקי, עקף את השוער האורח וגלגל לרשת החשופה.

בדקה ה-61 ביצע איביץ' שישה חילופים נוספים והעלה את אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אבי ריקן, דור מיכה, יונתן כהן ואיתי שכטר. אצילי יכול היה להשלים צמד בדקה ה-64, אך הכדור החופשי שלו שפשף את הקורה מהצד הלא נכון וחמק החוצה. בדקה ה-71 ג'ראלדש הצטרף לרשימת הכובשים של האלופה. כדור רוחב של גולסה הורחק לא מספיק טוב והמגן המצוין של האלופה הגיע מאחור וירה לרשת הגבוהה.

שתי דקות מאוחר יותר כל שחקני השדה של האלופה הוחלפו, כאשר פארפה גויאגון הצעיר נכנס על חשבונו של גולסה. גויאגון היה קרוב לרשום בישול בדקה ה-83, אך כדור העומק המצוין ששלח לשכטר הסתיים בבעיטה חזקה של האחרון שפגש רק את המשקוף. 0:3 חלק למכבי תל אביב בסיום.


הבחורים בכחול חוגגים ניצחון חלק נוסף בהכנה (באדיבות מכבי תל אביב)

אילון אלמוג בפעולה (באדיבות מכבי תל אביב)

הרכבים
מכבי תל אביב: אנדראס יאניוטיס (עומר כץ, 46), מאור קנדיל (אנדרה ג'ראלדש 46'), איתן טיבי (ז'איר אמאדור, 46), שחר פיבן (שרן ייני, 61), אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה, 61), דור פרץ (דור מיכה, 61), רוסלן ברסקי (אבי ריקן, 61), אייל גולסה (פארפה גויאגון 73), מתן חוזז (יונתן כהן ,61), אילון אלמוג (עומר אצילי, 46), ניק בלקמן (איתי שכטר, 61).

בית"ר ת"א/בת ים: דניאל פרץ, מופלח שלעאטה, עמית גלזר, פאדי נאג'ר, אייל חן, תמיר גלזר, עידו שחר, בר כהן, אמיר ברקוביץ', יהאב אל עביד, אדוארדו גררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי