צפו בתקציר: רק 0:1 להפועל ב"ש נגד הפועל ר"ג

מיגל ויטור
מיגל ויטור | הפועל באר שבע

חמישה ימים לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4), הקבוצה של אבקוסיס השיגה ניצחון דחוק בזכות גול של גאנם (52). בן ביטון פתח, שהר לא נכלל בסגל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיימה הערב (ראשון) את משחק האימון האחרון שלה לפני המשחק הפועל רמת גן. היריבה מהלאומית לא היוותה יריב ובעיקר התגוננה, אבל גם הקבוצה של אבוקסיס לא הרשימה והשיגה רק 0:1 במגרש האימונים בבית האדום.

המשחק התחיל באופן מנומנם מהרגיל, גם ביחס למשחקי האימון האחרונים, ובאר שבע הגיעה להזדמנות הראשונה רק בדקה ה-28 אחרי בעיטה לא מדויקת של קבהא, בהמשך אלטון אקולטסה ובן ביטון, שחזר להרכב, היו מדויקים יותר, אבל טל בומשטיין נהנה מיום נהדר והציל את רמת גן מפיגור במחצית הראשונה.


ניצחון דחוק להפועל באר שבע (הפועל באר שבע רשמי)

השער של הקבוצה של אבוקסיס הגיע בדקה ה-52 לאחר פריצה טובה של אקולטסה מצד שמאל ובעיטה לא חזקה במיוחד, אותה בומשטיין הדף בקושי רב וקייס גאנם, אולי הצטיין של באר שבע בתקופת ההכנה, כבש את הניצחון.

המשחק הבא של באר שבע יהיה כבר בשבת הקרובה והפעם אין מקום לטעויות כאשר תתארח אצל בית"ר ירושלים (20:30, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון טדי במחזור הראשון של הפלייאוף העליון וכעת בכלל לא בטוח אם הקבוצה מבירת הנגב מוכנה למשחקי ההכרעה.


חזר להרכב. בן ביטון (הפועל באר שבע, רשמי)

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, לואי טאהא, מיגל ויטור, שיר צדק, בן ביטון, אורן ביטון, דוד סימאו, מרואן קבהא, ז'וסוואה, אלטון אקולטסה, קייס גאנם.

על הספסל: ארנסטס שטקוס, ירדן קרישטול, עידו כהן, עמית ביטון, אור דדיה, שון גולדברג, דוד קלטינס, תומר יוספי, נאור סבג, ניב זריהן, נתי אסקיאס, אנתוני וארן.

מהלך המשחק
דקה 28: אחרי פתיחה משמימה במיוחד, מרואן קבאה ניסה את מזלו עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, שלא פגשה את המסגרת.

דקה 33: אלטון אקולטסה פרץ לרחבה ולעומת קבהא, שחרר בעיטה מדויקת יותר. טל בומשטיין הדף לקרן.

דקה 45: הפועל באר שבע הגיעה למצב הטוב ביותר עד כה, בהתקפה האחרונה של המחצית. אלטון אקולטסה נכנס לאגף ימין והעביר רוחב לגאנם. החלוץ מצא בעקב את בן ביטון ששחרר פצצה מקרוב, אבל גם הפעם בומשטיין הצליח להדוף.

דקה 52, הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:1: אקולטסה נכנס לרחבה מצד שמאל ובעט כדור חלש, אותו בומשטיין הדף על קצות אצבעותיו/ גאנם עט על הריבאונד ודחק משלושה מטרים.

ז'וסוואה (הפועל באר שבע)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי