צפו בתקציר: פלומיין כיכב עם צמד, 0:4 לבית"ר ירושלים על נס ציונה

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | בית"ר ירושלים

אחרי שהושעה מהאימון, הצרפתי הוכיח כמה כישרון יש לו עם שני שערים נפלאים ובישול לוורד, שחגג היום 31. אדרי הצטרף לחגיגה ונעץ את המסמר האחרון. מנגד, גלזר נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שני) את משחק ההכנה האחרון שלה מול נס ציונה, והיא יכולה להרגיש מעודדת לקראת פתיחת הפלייאוף העליון נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) לאחר שדרסה 0:4 את העולה החדשה במגרשה הביתי, כאשר הציגה כדורגל מרשים וכעת נראה שהיא מוכנה יותר מתמיד לדבר האמיתי.

המשחק לא התחיל בצורה חלקה ובית"ר ירושלים לא מצאה את הרשת במחצית הראשונה, למרות מצבים טובים של ליוואי גרסיה ושי קונסטנטין, השוער הכתום עמרי גלזר היה במקום ושמר על תוצאה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחה בסערה, פרדי פלומיין שפתח את המשחק על הספסל, מכיוון שהושעה מאימון לאור חוסר מחויבות, חטף כדור במרכז המגרש ומסר לעידן ורד שביום הולדתו ה-31 כבש שער אדיר לחיבורים וקבע 0:1. לאחר מכן שוער נס ציונה עומרי גלזר נפצע והוחלף ואז התחילה ההתפקרות.


שלום אדרי עם הגול הרביעי (בית"ר ירושלים, רשמי)

כובש השער הראשון היה הפעם על תקן המבשל וסידר מצב הבקעה לפלומיין שכבש את השני עם נגיעה קלה בעקב. בדקה ה-64 שוב ורד בישל לצרפתי שחדר לרחבה באין מפריע וכבש את השלישי והראה שאם הוא מרוכז בכדורגל, הוא יכול להפוך לשחקן מוביל בליגה. את השער האחרון כבש מחליף אחר, שלום אדרי, שקיבל כדור מלירן רוטמן ועבר את השוער, הגיע לזווית קשה, עבר את השוער שוב וכבש, וכפי שאומרים בבירה – 'כל גול מלמיליאן'.

נס ציונה מנגד לא הייתה במשחק, ולמרות ששוב עלתה עם הרכב נקי מזרים היא צריכה להיות מודאגת לקראת משחקי הפלייאוף התחתון כי אם היא רוצה להישאר בליגה, היא תצטרך להציג יכולת גבוהה הרבה יותר.

שי קונסטנטין (בית"ר ירושלים)
 

 
הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה, מקס גרצ'קין, דן איינבינדר, עלי מוחמד, ליוואי גרסיה, חנן ממן, שלומי אזולאי, אלירן עטר.

נס ציונה: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, שי אליאס, אלעד שחף, סהר לוי, דור כוכב, רז שטיין, אייל שטרכמן.
 

מהלך המשחק
דקה 10: הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים, ניצן מסר בחוזקה בידו לגרסיה שפרץ לאורך מגרש שלם ופגש את גלזר, שהצליח להדוף לקרן.

דקה 23: עטר מצא את קונסטנטין בצד ימין והמגן בעט כדור חזק למרכז השער. גלזר שוב היה במקום והצליח להדוף לקרן.

דקה 27: הזדמנות טוב לנס ציונה, דור כוכב קיבל כדור רוחב מצד שמאל, אבל לא היה מספיק מדויק ובעט החוצה.

חנן ממן עמוק ברחבת נס ציונה (בית"ר ירושלים, רשמי)

דקה 46, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1! בית"ר ירושלים חטפה כדור במרכז המגרש, פלומיין מצא את ורד, שנכנס למגרש דקה קודם לכן והקשר שחוגג היום 31, הפציץ את החיבור של גלזר.

דקה 55, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:2! הצמד ורד ופלומיין ממשיך ללהוט, רק שהפעם היה תורו של הכובש לבשל עם כדור רוחב מצד שמאל והצרפתי כבש את השני בעקב.

דן איינבינדר (בית"ר ירושלים)

דקה 64, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:3! פרדי פלומיין השלים צמד לאחר שנכנס באין מפריע לרחבה ודייק מול שוער נס ציונה.

דקה 75, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:4! עוד שער נפלא, לירן רוטמן מצא את שלום אדרי והקשר המוכשר חלף על פני השוער בקלילות ובקור רוח שחרר כדור חד לצד ימין.

חנן ממן בונה התקפה (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי