ב"ש תיפגש עם אבוקסיס לגבי הקיצוץ. זריהן סובל מחום

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

המאמן טרם סיכם לעונה הבאה. החלוץ הונחה לעזוב את המתחם עבור המשך בירור רפואי. וגם: שהר יוזמן לפגישה ראשונה, במועדון הבהירו לאקולטסה: קבוצתך מערימה קשיים בנוגע להשאלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תיפגש בימים הקרובים עם המאמן יוסי אבוקסיס לגבי נושא הקיצוץ בעונה הבאה. הצדדים החלו בשיחות ראשוניות בעניין, אך טרם הגיעו לסיכום. ההערכה היא שאבוקסיס יקצץ בשיעור דומה לזה שקיצץ העונה.

בנוסף, באר שבע הודיעה לשני הזרים שלה, אלטון אקולטסה ודיויד סימאו, כי לא תוכל לעמוד ברכישתם בעונה הבאה ועל כן היא תנסה תפנה לשני המועדונים במטרה להשאילם. יחד עם זאת, בשלב זה, השניים עודכנו כי מחירי ההשאלה גבוהים ולכן לא בטוח שיישארו בקבוצה. הדברים אמורים בעיקר לגבי אקולטסה. באר שבע לא מצליחה להוריד את מחיר ההשאלה שלו וקבוצתו, סנט טרוידן, דורשת מחירים גבוהים עבור השאלתו.

בניגוד לשניים, כפי שפרסמנו, אריאל הרוש וקיווין טאפוקו התבקשו למצוא קבוצה אחרת. "אנחנו מאמינים שהרוש ישחק באירופה בעונה הבאה", אמרו בקבוצה. ומה לגבי בן שהר, שלא שיחק אתמול בניצחון על הפועל ר"ג בגלל פציעה? כזכור, הפועל באר שבע החליטה לנסות ולהגיע עם החלוץ לפשרה, לפיה הוא יקבל פיצוי ויעזוב לאלתר, ללא תמורה. בסביבתו של השחקן הבהירו לאחרונה: "לבן יש חוזה בהפועל באר שבע. הוא לא יסכים לוותר עליו".

בן ביטון פתח אתמול בהרכב, אבל כדי להישאר הוא יצטרך לקצץ 50 אחוז בשכרו. גם דויד קלטינס התבקש לקצץ באחוזים זהים. ביטון ממתין במקביל להתפתחויות במכבי חיפה, אך במועדון הבהירו אתמול כי ימתינו לשחקנים עד סוף השבוע ולא יסכימו להתנהל במהלך הפגרה. לואי טאהא, מרואן קבהא ורמזי ספורי יזומנו היום לשיחות ויתבקשו לקצץ בין 30-40 אחוז.

במקביל, בבדיקה השגרתית אותה השחקנים מבצעים מדי יום בהגעתם למתחם האימונים, התברר כי ניב זריהן סובל מחום קל. על פי הנהלים, השחקן הונחה באופן מיידי לעזוב את המתחם עבור המשך בירור רפואי.


לא יוותר על חוזהו. בן שהר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי