ק"ש תפגוש את אום אל פאחם, נחמיאס: "נעמוד באתגר ונישאר בליגה"

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | עירוני קריית שמונה, רשמי

הקבוצה של קובי רפואה תעמוד בניסוי כלים אחרון לפני הפלייאוף (הערב ב-19:00) נגד הקבוצה מהלאומית. הקפטן מרוצה: "מחנה האימונים מוצלח מאוד, ההרגשה מאז שחזרנו להתאמן היא נהדרת"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה בהכנותיה לקראת חידוש ליגת העל. הקבוצה של איזי שרצקי שוכנת כמובן בשפיים שם מקיימת את מחנה האימונים שלה. המלון המקומי נסגר במיוחד עבורה כדי שתוכל לשמור על תנאי הבידוד. חוץ מאנשי המועדון, רק עובדי המלון הם אלו שנמצאים במקום. הקבוצה עורכת אימונים כפולים עם דגש על עבודה בערב לאור תנאי החום הקשים.

הערב ב-19:00 תקיים הקבוצה משחק אימון שלישי ואחרון לקראת חזרת הליגה, כשתפגוש את הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית (סחטה 1:1 נגד מכבי חיפה). במשחק הקודם גברה הקבוצה של קובי רפואה 0:3 על הפועל חדרה והיא רוצה להמשיך בכושר הזה לקראת מאבקי התחתית הקשים. ק"ש מדורגת במקום ה-12 בטבלה במרחק של נקודה בלבד מהקו האדום. המשחק הראשון שלה בפלייאוף התחתון יהיה לא פשוט בכלל – נגד מכבי נתניה בעוד שבוע.

קפטן הקבוצה עידן נחמיאס סיפר בקצרה על מחנה האימונים: "עד כה אפשר לומר שהמחנה מוצלח מאוד עבורנו השחקנים. האווירה מרגע שחזרנו להתאמן היא נהדרת. כאן במחנה התחושה הזאת רק הלכה והתחזקה עוד יותר. אנחנו מודעים להנהלת הקבוצה שאפשרה לנו ליהנות מכך בימים לא פשוטים אלה. בעזרת השם נגיע מוכנים לליגה ונעמוד במשימה שלנו".


קובי רפואה מוריד לחץ (עירוני קריית שמונה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי