צפו בתקציר: בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקווה

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

בפעם הבאה בגביע המדינה? שבוע לפני חידוש הפלייאוף התחתון, הקבוצה של אלישע לוי השיגה ניצחון על המלאבסים משערים של זנטי ובן שמעון. בבאייב כבש לאורחים

(גודל טקסט)
ביום שבת (החל מהשעה 19:50 בחבילת הערוצים של ספורט1), הכדורגל הישראלי חוזר. לאחר כמעט שלושה חודשים, ליגת העל תחזור לכר הדשא עם משחקי הפלייאוף העליון ובשבוע הבא גם הפלייאוף התחתון והליגה הלאומית יחזרו לעניינים. בינתיים, הקבוצות ממשיכות בהכנות והערב (שלישי), בני יהודה פגשה את מכבי פתח תקווה בשכונת התקווה, למשחק שעשוי להיות הכנה לגמר גביע המדינה. 
 
 
הכתומים של אלישע לוי חיפשו ניצחון ראשון במשחקי האימון אחרי תיקו מאופס עם הפועל תל אביב והפסד 3:0 לבית"ר ירושלים, ופגשו את מוליכת הליגה הלאומית שמקווה להמשיך את המסע שלה חזרה לליגת העל ברגל ימין.
 
 
המלאבסים שלטו בפתיחה המשחק אך לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים, ובדקה ה-15 נענשו. הכתומים יצאו למתפרצת, דור ג'אן מצא את עמית זנטי עם כדור עומק נפלא והקשר כבש את הראשון. 0:1 לבני יהודה. החבורה של גיא לוזון לא נסוגה לאחור אחרי שנקלעה לפיגור והגיעה לכמה הזדמנויות, אך אור אינברום ולידור כהן החמיצו מקרוב. 
 

עמית זנטי. מככב בהכנה (מאור אלקסלסי)

 
 
בדקה ה-29, הגיע השוויון. האורחים זכו לכדור עונשין, אלי בבאייב ניגש לבעיטה וכבש עם הרבה קור רוח. 1:1. רגע לפני הירידה למחצית, מוחמד גדיר קיבל הזדמנות להחזיר את היתרון אך פספס את המסגרת מקרוב. במחצית השנייה הכתומים השתלטו על המשחק והגיעו למספר הזדמנויות, ובדקה ה-85 הגיע גם שער הניצחון הנפלא. ג'וזף מנסה הגביה כדור חופשי מצוין ומצא את רועי בן שמעון שנגח היישר לרשת. 1:2 לכתומים שמשיגים ניצחון חשוב לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון, וחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי