רעננה ונס ציונה יארחו את משחקיהן בפלייאוף באצטדיון ר"ג

אצטדיון רמת גן
אצטדיון רמת גן | דני מרון

ההתאחדות לכדורגל אישרה לשתיים לעזוב את אצטדיון "המושבה" בפתח תקווה, האצטדיון הלאומי לשעבר הוכשר וישוב לשימוש במשחקי התחתית

(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון בישראל ייצא לדרך באמצע השבוע הבא והבוקר (רביעי) אישרה ההתאחדות לכדורגל שינויים במגרשים הביתיים של הקבוצות.

בזמן שהפועל חיפה שניהלה מו"מ עם עיריית עכו וכל קבוצות הפלייאוף העליון, שיחל כבר בשבת הקרובה כידוע (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), ימשיכו לארח באותם מגרשים ביתיים ללא שום שינוי, החליטו הפועל רעננה וסקציה נס ציונה לעזוב את אצטדיון "המושבה" בפתח תקווה ולקיים את משחקי הפלייאוף התחתון באצטדיון רמת גן.

האצטדיון הלאומי לשעבר, שבעונה שעברה אירחה בו את משחקיה הפועל רעננה, ישוב כעת לפעילות לאחר שעבר הכשרה על ידי ההתאחדות לכדורגל וכאמור יהיה הבית החדש של סקציה נס ציונה ושל הפועל רעננה, שרשמו את המגרש בר"ג כבית החלופי שלהן. השינוי אושר בהמשך להוראת שעה לעונת 19/20 בתקנון האליפות של ההתאחדות לכדורגל ולבקשתן של הקבוצות.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "עקב משבר הקורונה, שחייב את הקבוצות לשחק בלוח משחקים צפוף וללא קהל, והרצון להקל כלכלית על המועדונים הפועל רעננה וסקציה נס ציונה, אפשרנו לכל מי שביקש את מעבר המשחקים לתקופת משחקי הפליאוף לאיצטדיון ר"ג".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי