לקחים והמלצות: ארז כלפון שוחח עם מנכ"ל הבונדסליגה

סוזאן ג'הרייס, ארז כלפון, עו"ד מוטי ברונשטיין, כריסטיאן סייפרט
סוזאן ג'הרייס, ארז כלפון, עו"ד מוטי ברונשטיין, כריסטיאן סייפרט | מנהלת הליגות בכדורגל

באמצעות אפליקציית זום, יו"ר מנהלת הליגות החליף רשמים עם כריסטיאן סייפרט, שציין את ההתאמות שנעשו מבחינת גופי השידור לקיום משחקים ללא קהל והתייחס גם להקפדה על הוראות הבידוד של השחקנים

(גודל טקסט)
לקראת שובה של ליגת העל בסוף השבוע הקרוב, שוחח היום (רביעי) יו"ר המנהלת ארז כלפון עם מנכ"ל הבונדסליגה, כריסטיאן סייפרט, בכדי לשמוע ממנו לקחים ולקחת המלצות ככל הנוגע למשחקים בתקופת הקורונה.

בפתח השיחה הודה יו"ר המנהלת למר סייפרט על שיתוף הפעולה וחלופת המידע השוטפת בין שני הארגונים וציין כי קבלת ההחלטות בגרמניה סייעה בקידום החזרת המשחקים גם בישראל. יו"ר המנהלת ביקש לשמוע ממנו על המסקנות שלו מניהול שני מחזורים בליגה, אסטרטגיית היציאה וחזרה לשגרה בבונדסליגה ומנגנון הפיצויים מול רשויות המדינה השונות.

מר סייפרט ציין את ההתאמות שנעשו מבחינת גופי השידור לקיום משחקים ללא קהל ובכלל זאת השמעת סאונד של קהל בשידור בכדי "לרכך" את חווית הצפייה במשחקים ללא קהל; לדברי סייפרט ככל הנראה הרשויות בגרמניה (בה מספר המתים היחסי עלה משמעותית על זה שבישראל) לא יאפשרו חזרת קהל עד תום העונה ויתכן שאפילו עד תום השנה הבאה ועל ההקפדה שלהם על הוראות הבידוד לשחקנים והצוות המקצועי.

הצדדים קבעו לשוב ולהיפגש בישראל מיד לכשיתאפשר הדבר מתוך כוונה להמשיך ולקדם שיתופי פעולה בין הליגה הגרמנית לליגה הישראלית. יש לציין כי השיחה התקיימה הודות לסוזאן ג'האריס, מנהלת יחסי הציבור של הבונדסליגה, חברה בהתנדבות גם בוועדת קשרי החוץ של ההתאחדות לכדורגל בישראל, מייצגת חברות ספורט טק ישראליות ומקדמת שיתופי פעולה בין הכדורגל הגרמני לישראלי.

ממשיך בעבודה המרובה. ארז כלפון (אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי