לא לוקחים סיכונים: אצטדיון בלומפילד חוטא בפיתוח חדשני

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | Tera Novel

לקראת משחקה של מכבי ת"א נגד הפועל חיפה (שבת, 19:50 בספורט3) חוטאו חדרי ההלבשה, המקלחות והמושבים במגרש בתל אביב. רמזי גבאי, יו"ר דירקטוריון חברת היכלי הספורט: "אנו לא מתפשרים על בריאות השחקנים"

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורגל בישראל נערכות לחזרת המשחקים החל מסוף השבוע הקרוב, אבל לא רק מבחינה מקצועית. לקראת המשחק ביום שבת של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה (19:50, שידור ישיר בספורט3), אצטדיון בלומפילד חוטא בפיתוח חדשני.

כחלק מההכנות לפתיחת ליגות הכדורגל והכדורסל, חוטא אתמול לראשונה מאז תחילת משבר הקורונה אצטדיון בלומפילד ובוצעה הדגמה בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, לטובת ביטחונם של צוותי הקבוצות והשחקנים. בין היתר, חוטאו חדרי ההלבשה, המקלחות והמושבים.

הפיתוח הייחודי מחטא משטחים ב-100% כולל חיידקים, קורונה, וירוסים, עובשים ופטריות ונשאר פעיל זמן ממושך לאחר הריסוס באופן בטוח לציבור. טרם השימוש בפיתוח באצטדיון בלומפילד בוצע ניסוי מוצלח ב-54 מקוואות ברחבי בני ברק; בעקבות ההצלחה הגדולה בוחנים משרדי הבריאות והדתות האפשרות לשימוש בטכנולוגיה החדשנית בכל המקוואות ובתי הכנסת בישראל.


"אנו לא מתפשרים על בריאות השחקנים" (Tera Novel)

רמזי גבאי, יו"ר דירקטוריון חברת היכלי הספורט ת"א-יפו: "עיריית ת"א וחברת היכלי הספורט משלימות בימים אלה את ההכנות האחרונות לחידוש עונת הכדורגל בסוף השבוע. אנו הראשונים שביצענו חיטוי מקיף של אצטדיון בלומפילד בעזרת הפיתוח הייחודי. אנו לא מתפשרים על בריאות ובטיחות השחקנים והצוותים ופועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות והמנהלת. אני מקווה שעוד העונה נצליח לאשר מתווה ולפיו יוכל גם קהל להיכנס ליציעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי