אפשר להירגע: בדיקת הקורונה של ניב זריהן נמצאה שלילית

ניב זריהן
ניב זריהן | מאור אלקסלסי

הפועל ב"ש הודיעה כי השחקן לא נדבק בנגיף, הדאגה בנוגע לפתיחתה של ליגת העל הוסרה. עוד לפני כן, יו"ר המנהלת הרגיע: "גם אם צריך לבודד קבוצה, נמצא דחייה נקודתית"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי כולו יכול לנשום לרווחה: הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) כי בדיקת הקורונה שעבר שחקן הקבוצה ניב זריהן נמצאה שלילית, ובכך הוסר החשש מכך שפתיחתה המחודשת של ליגת העל תצטרך להידחות. כזכור, הדאגה סביב מצבו של זריהן התעוררה לאחר שהופיע לאימון קבוצתו שלשום כשהוא סובל מחום וכאבי גרון.

עוד לפני שהתגלו התוצאות, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הבהיר במקרה ששחקן יחלה בקורונה, הליגה לא תיעצר. כלפון הבהיר כי אם אכן כדורגלן נדבק בנגיף, הוא יעבור בדיקות נוספות ואם גם בהן יימצא חיובי, יוחלט מה לעשות. במנהלת הליגות הרגיעו וטענו כי העונה תושלם בכל מקרה.

"הליגות ייפתחו בסוף השבוע כמתוכנן בכל מקרה", אמר כלפון לספורט1, "אם חלילה וחס יימצא שחקן כחיובי בבדיקה, הוא עדיין יצטרך לעשות בדיקה אפידמיולוגית. לא כל מה שאתה מקבל היום, יהיה מחר. הוא יצטרך לעבור עוד מספר בדיקות. אני מעריך שהכל יהיה בסדר. חלילה וחס, אם נקבל הוראה כי אחרי כל הבדיקות יש צורך לבודד קבוצה, צריך לזכור שהליגה מחולקת לארבע – פלייאופים בלאומית ובליגת העל. נמצא דחייה נקודתית. אנחנו לא שם כרגע. אני שוב מזכיר: כל הליגות מתחילות כסדרן".

כלפון הדגיש שוב כי "חולה קורונה לא חולה מיד, אלא צריך לסיים סדרת בדיקות. רק אם יסיים את כל הסדרה, משרד הבריאות ינחה אותנו בהתאם. אני עוד פעם מחדד את הנחיות משרד הבריאות ומצפה מכל השחקנים והמאמנים להקפיד על ההוראות. לא אתן לאף אחד לסכן את הקבוצות, השחקנים ומי שסובב את הענף".

ארז כלפון.
ארז כלפון. במנהלת הליגות מרגיעים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי