קלינגר: "מעריך שבשלב כזה או אחר אהיה במכבי חיפה", אלטמן בספק

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עומרי שטיין

לפני המשחק בסמי עופר (שבת ב-21:00), מאמן הפועל ת"א דיבר ברדיו חיפה והתייחס לאפשרות שישוב לקבוצה בה גדל: "אני עדיין צעיר, זה עוד יגיע". כוכב האדומים נעדר מהאימון בשל רגישות בשריר, מאמצים להכשירו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביום שבת הקרוב ליגת העל תשוב לפעילות ולהפועל תל אביב מצפה אתגר גדול – משחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר (בשבת), מולה הובסה 5:0 במשחק הקודם. האדומים קיבלו בשורות לא טובות כשהבוקר (חמישי) כוכב הקבוצה, עומרי אלטמן, שהבקיע תשעה שערים בליגה – נעדר מהאימון בשל רגישות בשריר. מהמועדון נמסר כי ייעשה מאמץ גדול להכשירו לקראת המשחק. מנגד, חדשות טובות הגיעו מצידו של עומר דמארי שהתאושש לחלוטין ויהיה זמין, כאשר גם ניר לקס כשיר למשחק ונראה שיהיה בסגל.

בינתיים, מאמן האדומים, ניר קלינגר עלה לשידור בתכנית 'פליימייקר – אהרונוביץ' עושהמשחק המשודרת בדיגיטל של רדיו חיפה והתייחס לאפשרות שהוא יאמן את מכבי חיפה בעתיד. כשנשאל על מכבי חיפה, היריבה הבאה והקבוצה בה גדל, קלינגר הפתיע: "אני עדיין צעיר וכשזה יגיע זה יגיע. זה יקרה מתישהו ואני חושב שלא צריך בכוח. דברים צריכים לקרות והכל לטובה. אני מעריך שמתישהו אהיה במכבי חיפה וגם בנבחרת ישראל".

על המשחק בסמי עופר בשבת: "אני יודע שלמכבי חיפה חסרים כמה שחקנים, אבל יש לה סגל מצוין. זה משחק קריטי למכבי חיפה וגם להפועל תל אביב. אנחנו נבוא ונעשה את העבודה שאנחנו צריכים לעשות, הכל בהנחה שכולם יוכלו להתמודד עם העומס".

אתמול, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קלינגר התייחס לכך שהפועל תל אביב לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה: "הנושא של אירופה הוא כרגע מאוד מבאס, אבל כורח המציאות שידענו אותה ודי היינו מוכנים אליה ואני חושב שזה משני בכל מה שנוגע לזה שאנחנו יכולים לקחת תואר ולעשות דברים יפים בליגה. אנחנו צריכים לקבל את זה ולנסות את המקסימום".

הרכב משוער: אריק ינקו; אוראל דגני, רז שלמה, איאד אבו עביד, דורון ליינדנר; עמנואל בואטנג, שי אייזן, מאור בוזגלו, עמית מאיר, מוטי ברשצקי; מייקל אולהה.


יחזור לכרמל בעתיד? ניר קלינגר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי