בית"ר ירושלים הודיעה: שלושה שחקני מחלקת הנוער נדבקו בקורונה

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

חדשות מדאיגות יום לפני חזרתה של ליגת העל. שלוש קבוצות שונות ממחלקות הנוער הועברו באופן מידי לבידוד, אך עקב ההפרדה באימונים, אף אחד מהם לא היה בחשיפה כלשהי לקבוצת הבוגרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תקופה לא קצרה אנו לוקחים באדישות את השפעותיה של מגפת הקורונה, ולאחרונה מדברים על כניסת קהל במהלך משחקי הפלייאוף. אבל דווקא יממה לפני משחקי הפלייאוף העליון בית"ר ירושלים מסרה הערב (שישי) הודעה מדאיגה במיוחד.

שלוש קבוצות ממחלקת הנוער של בית"ר ירושלים נצטוו להיכנס לבידוד עקב העובדה ששלושה שחקנים מהם התגלו כחולי קורונה. עקב ההפרדה באימוני הקבוצות, אף אחד מהילדים בקבוצה לא היו בחשיפה כלשהי לקבוצות אחרות במתחם. ההורים של השחקנים בקבוצות קיבלו הודעות פרטניות. 

למרות החדשות הרעות מצד בית"ר ירושלים, יש לציין כי אף שחקן בקבוצה הבוגרת לא היה במגע עם אותם שחקנים שנשלחו לבידוד והמשחק נגד הפועל באר שבע מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט3) יתקיים כסדרו. 


הקבוצה הבוגרת תתייצב כסדרה למשחק נגד הפועל באר שבע (בית"ר ירושלים, רשמי)

בנוסף לכך, גם אם שחקן באחת מקבוצות ליגת העל אכן יידבק בקורונה, הליגה לא אמורה להיפסק. לפני תוצאות הבדיקה של שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן, שחזרו שליליות, הבהיר יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "הליגות ייפתחו בסוף השבוע כמתוכנן בכל מקרה. אם חלילה וחס יימצא שחקן כחיובי בבדיקה, הוא עדיין יצטרך לעשות בדיקה אפידמיולוגית. לא כל מה שאתה מקבל היום, יהיה מחר. הוא יצטרך לעבור עוד מספר בדיקות. אני מעריך שהכל יהיה בסדר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי