בוריץ', גולאן, טאפוקו וסילבסטר יישארו, כץ: "צריכים להוריד הרבה חלודה"

ניק בלקמן, יסמין בוריץ'
ניק בלקמן, יסמין בוריץ' | דני מרון

הארבעה הגיעו לסיכום עם הפועל חיפה בעוד פרנסיסקו ג'וניור מסרב לקצץ וצפוי לעזוב. במועדון ביקשו לדחות את ההחלטה לגבי סירושטיין. עתידו של קאניוק לא ברור. הבעלים הביע שביעות רצון מההתקפה אך כעס על ההגנה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

חודשים לא פשוטים עברו על הפועל חיפה בתקופת הקורונה. שמחת ההעפלה לפלייאוף העליון התחלפה במאבקים מתישים על הסכמה על מתווה הקיצוץ ולאחרונה הגיעו גם הפציעות רבות. הקבוצה של חיים סילבס פתחה את הפלייאוף בהפסד 2:0 נגד מכבי תל אביב בבלומפילד אתמול (שבת).

הבעלים יואב כץ ניתח את המצב: "יש לנו עוד הרבה חלודה להוריד בהמשך העונה. ההגנה שלנו הייתה לא טובה היום פרט לשוער ואילו בחלק ההתקפי הגענו למספר מצבים והשוער של היריבה היה במשחק הטוב שלו העונה. יש לנו מטרה לסיים במקום גבוה ונצטרך להילחם על זה".

השחקנים הישראלים אומנם חתמו על קיצוץ כבר לפני חודש ימים, אולם בקרב הזרים טרם נחתם ההסכם כאשר חוזיהם מסתיימים בסוף חודש מאי. במהלך הימים האחרונים הגיעו כץ ורוב השחקנים הזרים לסיכום ונראה כי הארבעה –  יסמין בוריץ, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו ויאקוב סילבסטר יישארו בכרמל עד לסיום העונה ואילו פרנסיסקו ג'וניור ייפרד מהקבוצה בימים הקרובים.

פרנסיסקו ג'וניור. משחקו האחרון בישראל? (דני מרון)

כץ אמר בעניין: "יש התקרבות משמעותית בינינו לבין רוב השחקנים וכולנו מקווים שהם יישארו כאן. מי שלא יסכים לקצץ – לא נוכל להמשיך איתו". אגב גם קווין טאפוקו יעזוב את ישראל בסיום העונה ויחתום רשמית בקבוצת גרנובל מהליגה הצרפתית השנייה. כפי שפורסם בספורט1, בבאר שבע  ממנה הושאל השחקן כבר הבהירו כי ישמחו להיפרד ממנו וטאפוקו בחן אופציות באירופה וכאמור סגר את תנאיו בליגה הצרפתית השנייה.

סוגייה נוספת שעלתה בימים האחרונים היא עתידו של הבלם מיקי סירושטיין. להפועל חיפה ישנה אופציה על הבלם לעונה הבאה כאשר מלכתחילה התשובה הייתה צריכה להגיע במהלך חודש מאי אך בשל העובדה שהליגה התארכה בעוד חודש וחצי  – במועדון ביקשו לדחות את ההחלטה. "נעשה הכל בכדי שסירושטיין ימשיך אצלנו", הבהירו בכרמל. שחקן נוסף שאינו ברור עתידו בעונה הבאה הוא הקשר גידי קאניוק שבעמדת הראיונות אמר שהקבוצה שיחקה טוב אך נכנעה בגלל הפרטים הקטנים.

גידי קאניוק. עתידו לא ברור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי