מכה לבית"ר: אלירן עטר סובל משבר באצבע. בן חיים סיכם

דויד סימאו, אלירן עטר
דויד סימאו, אלירן עטר | דני מרון

לאחר שספג מכה חזקה והוחלף מול ב"ש, החלוץ עבר צילום ועלול להיעדר בחודש הקרוב. הבלם סגר עם המועדון על הישארותו עד תום העונה הנוכחית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מכה גדולה לבית"ר ירושלים. אלירן עטר שספג אתמול (שבת) מכה חזקה ברגלו במהלך המשחק נגד הפועל באר שבע, עבר צילום אחרי שהתקשה לדרוך על כף הרגל, ובשעות הערב התברר כי החלוץ סובל משבר באצבע ברגל ולפי הערכה הראשונית הוא ייעדר לחודש. 

עטר אחד השחקנים המרשימים בבירה, מאז נרכש בינואר על ידי מכבי תל אביב, כאשר כבש עד כה ארבעה שערים בליגה במדים הצהובים שחורים וכעת לרוני לוי יש כאב ראש לא קטן לקראת מחזורי הסיום של הפלייאוף העליון.  כזכור, אנטואן קונטה הורחק אתמול בפעם השלישית העונה ולרוני לוי יחסרו גם חנן ממן ועלי מוחמד המוצהבים. מקס גרצ'קין סובל מרגישות בשריר ואחרי שיעבור צילום יתברר אם יוכל לפתוח מחרתיים. אורי מגבו כבר בכוננות.

בנושא אחר, מאז שעות הבוקר, בבית"ר ירושלים ניסו להגיע להסכמות עם טל בן חיים בנוגע לחודש יוני, ובערב הקבוצה הודיעה כי הבלם סיכם עם המועדון על המשך הישארותו בקבוצה למשך תקופת הפלייאוף העליון. המשמעות היא שבן חיים ישחק החל ממחר בחינם ויבוטח מחדש על ידי בית"ר: הצענו לו חוזה לחודש אחד בו לא יקבל שכר, אבל נבטח אותו. אם יסכים, הוא יישאר בקבוצה". אמר גורם במועדון עוד לפני ההודעה הרשמית. 

לאחר הסיכום בין הצדדים בן חיים כתב באינסטגרם: "שמח לבשר שמועדון בית"ר ירושלים ואני הגענו להבנות עד לתום העונה. כמו כולם, נכנסנו מתחת לאלונקה בעקבות המצב והמטרה העיקרית כרגע היא פלייאוף עליון מוצלח והבטחת מקום באירופה בעונה הבאה. מה הלאה? ימים יגידו".
 

ישחק בחינם החל ממחר. טל בן חיים (דני מרון)
  
 

בנושא המקצועי, הצוות המקצועי שוחח בשעות הבוקר עם השחקנים, כשחלק הגיעו לאימון שחרור לאחר המשחק ושחקני הספסל ערכו אימון מלא כולל שלושה נציגים ממחלקת הנוער של הקבוצה: אביאל זרגרי, ליאון מזרחי ורוי דוגה.

רוני לוי הבהיר לשחקנים: "אמרתי לכם שהמשחקים בפלייאוף יהיו קשים", וכעס על הפער הגדול בין האימונים לבין היכולת במשחקים עצמם: "יש פערים עצומים בין הנתונים באימונים ובמשחקים. הייתי מעיר ומאיר אם לא הייתם מתאמנים בצורה כל כך טובה, והפערים ניכרים".

המאמן הדגיש כי מקומו של אף אחד לא מובטח: "זה לא הזמן לדבר אלא להראות מה אנחנו שווים, כבר בעוד יומיים. אנחנו צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו. אם אראה שחקן שלא נותן מאה אחוז, לא אהסס להחליפו גם אחרי עשר דקות. אנחנו בתקופה אינטנסיבית, תתאמנו טוב, תנוחו טוב, תאכלו טוב ותגיעו למשחקים כמו שצריך. הפלייאוף זה המקום להראות את היכולת שלנו".

עלי מוחמד וחנן ממן. המאמן דורש יותר מחניכיו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי