נמני ובנימין עוזבים את הפועל רעננה: "אשר אלון לכלך"

מיכאל אוחנה, עדי נמני
מיכאל אוחנה, עדי נמני | אודי ציטיאט

לאחר שלא חתמו על חוזה לחודש נוסף, המגן והקשר סיימו את דרכם בשורות הקבוצה מהשרון. נמני לספורט1: "אני לא מופתע מאשר. לא אכפת לו מכדורגל. יש כבוד מינימלי לבנאדם". במועדון הגיבו: "לכל מטבע יש שני צדדים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מיני זעזוע בהפועל רעננה. אחרי תקופה ארוכה של נתק בין הצדדים, עדי נמני ובן בנימין, שניים מהשחקנים היותר מזוהים עם המועדון, עוזבים את הקבוצה מהשרון. לספורט1 נודע כי השניים לא חתמו על חוזה לחודש נוסף ובהתאם לכך הוחלט על פרידה.

נמני, שכועס על ההתנהלות של המועדון, אמר לספורט1: "החוזה שלי ברעננה נגמר, רצו לקצץ 50 אחוז והתנהגו כאילו הם לא רוצים אותי. אשר אלון לכלך, הוא הראה לי את הדרך החוצה. כרגע אני ובן בנימין לא ממשיכים בהפועל רעננה ומסיימים חוזה. לחלק קיצצו, לחלק לא. עשו כל מיני קומבינציות. אף אחד לא נפרד מאיתנו, נתנו לנו הצעה על נייר. לא הסכמנו והחליטו שלא נמשיך. אני לא מופתע מאשר אלון. ראיתי את ההתנהלות שלו בשנה האחרונה. לא אכפת לו מהכדורגל. יש כבוד מינימלי לבנאדם. הוא אפילו לא הרים טלפון".

מוקדם יותר כתב נמני בעמוד האינסטגרם שלו: "גאה לסגור שמונה עונות במקום ששימש לי כבית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שתמך וליווה אותי במסע הזה – שחקנים, מאמנים ואוהדים. צר לי לסיים את דרכי במועדון שהייתי שותף גדול ברגעיו היפים וגם בתקופות היותר קשות. מועדון ששימשתי בו כקפטן, ובכל זאת ההתנהלות וחוסר הכבוד מצד המועדון בכלל ומאשר אלון בפרט שממנו נפגעתי באופן אישי, גרמו לי להגיע לתחושת מיצוי ומציאת האתגר הבא. בגיל 28 אני מרגיש לפני הפיק של הקריירה שלי. מאחל בהצלחה לכל חבריי לקבוצה, מאמין בכם". הבלם עידו לוי נפרד מנמני: "נכס לכל חדר הלבשה. נתגעגע".


נפרד לאחר שמונה שנים. עדי נמני (אריאל שלום)

לאחר מכן, בהפועל רעננה הגיבו: "הופתענו עד מאוד מצעדו של עדי נמני, צריך לזכור שלכל מטבע יש שני צדדים וגם הפועל רעננה נפגעה מהתנהלותו של נמני, במיוחד בתקופת הקורונה. בכל מקרה, אנו אוהבים ומעריכים את עדי, מודים לו על התקופה ברעננה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי