אריק ינקו: "המטרה של הפועל ת"א היא לזכות בגביע המדינה"

אריק ינקו
אריק ינקו | מאור אלקסלסי

אחרי ה-1:2 המרשים בסמי עופר, שוער האדומים דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "היינו מצוינים במחצית הראשונה". וגם: התחרות עם יואב ג'רפי, הצעירים והבידוד: "הקריירה שלי חשובה מבילוי כזה או אחר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל תל אביב גברה על מכבי חיפה 1:2 בסמי עופר במשחק פתיחת הפלייאוף העליון, השוער האדום אריק ינקו דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM ושיתף בתחושות. "ברור ששיחקנו מול יריבה שיש לה איכויות, אבל חשש לא היה. זו קבוצה שיכולה להיות מסוכנת בכל רגע נתון, אבל אני שמח שלמדנו אותה כמו שצריך בזמן שהיה לנו ועשינו תוצאה טובה מאוד".

על הצורה בה התפתח המשחק: "אני לא חושב שהם הגיעו לאיזה מצב של מאה אחוז גול. הם שלטו בצורה אופטית במשחק ומן העבר השני לנו היו הזדמנויות לגמור את המשחק עוד הרבה לפני. אני חושב שהיינו מצוינים במחצית הראשונה".


על עומר דמארי שמצא את הרשת בפעם השנייה העונה: "קודם כל, אני חושב שהוא אישיות ויש לו רזומה מרשים לפניו. הוא באמת עובד קשה כדי לצאת מהפציעה שהוא עבר ואני בהחלט חושב שהוא בדרך הנכונה".

על הצעירים: "הסתכלתי על מה אני יכול לתרום להם ואיך אני יכול לעזור להם להצליח. זה היה מצב נתון. תדרכתי אותם ועשיתי להם הרבה שיחות לפני המשחק. שניהם עשו עבודה מעולה וגם מי שנכנס מהספסל. הם הראו שיש להם יכולות טובות ושאפשר לסמוך עליהם".


אריק ינקו (מאור אלקסלסי)

המשחק מול בית"ר ביום שלישי: "אנחנו באים לשחק כדורגל, משוחררים, הרי אין אלמנט של ירידת ליגה או משהו ויכול לצאת מזה רק דברים טובים. אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לעשות את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים, לא משנה לנו מול מי. אנחנו לא מזלזלים באף אחד, אבל באים לעשות את שלנו".

על פגרת הקורונה והבידוד עד תום העונה: "שמרתי על עצמי בבית והתאמנתי ככל הניתן. אין פה בעיה של כושר גופני, לשוער זה הכי פחות קריטי. מבחינה רגישת זה מאוד קשה לשחק כל כך הרבה וזו מעמוסה לא פשוטה, אבל צריך להתמודד עם הלו"ז שיש לנו, יש אילוצים ונתמודד איתם. בנוגע לבידוד, הקריירה שלי יותר חשובה מבילוי כזה אחר, אני מהאימון הביתה".

התחרות עם ג'ראפי: "האמת? אנחנו ביחסים מאוד-מאוד טובים וגם כשהוא שיחק זה היה ככה. ממה שאני חווה, אנחנו חברים מאוד טובים. ברור שכל אחד רוצה לשחק, אבל יש פרגון. כשהוא שיחק, לא פציתי פה וחיכיתי להזדמנות שלי ואני מאמין שגם הוא מתנהל בצורה דומה. כדורגל הוא ענף מאוד נזיל".

על גביע המדינה: "אני מאוד מקווה שנזכה. אנחנו מכבדים את כולם, אבל זו המטרה שלנו". 

 
 
 
 יואב ג'ראפי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי