"ברק בכר לא ראוי לאמן את מכבי חיפה, התפקיד גדול עליו"

מרקו בלבול , ברק בכר
מרקו בלבול , ברק בכר | אריאל שלום

העיתונאי יוני הללי בתכנית הספורט של 103FM: "בב"ש בכר קנה וקנה וקנה. כשעזבו שלושה ברגים משמעותיים, הכל קרס. הוא לא מתאים". וגם: ביקורת חריפה על מרקו בלבול. האזינו לדברים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
העיתונאי וחבר הפאנל יוני הללי עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וביקר את מכבי חיפה בחריפות לאחר ההפסד 2:1 להפועל תל אביב, שככל הנראה חיסל את הסיכויים של הירוקים לזכות באליפות.

הללי פתח את דבריו: "מרקו בלבול עשה אתמול את כל הטעויות האפשרויות כמאמן וכאיש מקצוע. אפילו קופמן, שאין לו מושג מה זה כדררגל בכלל, יודע שהייתה פה טעות של מאמן. אני לא אומר את זה על פי הערכות, יש כעס גדול בתוך המועדון והמועדון בנוי מאיש אחד ועוד שלושה-ארבעה לידו, אבל האיש הזה קובע את הכל. יש כעס גדול על איך שמרקו הגיע למשחק הזה. אין למכבי חיפה מאמן לאליפות, הוא עושה במכנסיים בכל פעם שהוא מגיע למאני-טיים. זו הסיבה שאין לו חוזה לעונה וזו הסיבה שכנראה גם לא יהיה לו. סיפור האליפות נגמר. אם הוא יפסיד למכבי ת"א ברביעי, גם המקום השני כבר לא בטוח. 

"אתמול בלבול חיסל למכבי חיפה את הסיכוי הקלוש שהיה לה לזכות באליפות אחרי שמונה שנים. גם מכבי תל אביב לא בכושר טוב, אבל כמו שמכבי חיפה נראית אני מסכים שביום רביעי בלילה הפער יהיה 12 נקודות. ההפסד אתמול לא קשור להפועל תל אביב ולצעירים אלא רק לאיך שמכבי חיפה הגיעה למשחק. אם קלינגר היה מפסיד 3:0, אף אחד לא היה בא אליו בטענות. הוא עלה עם שישה-שבעה צעירים. העבודה שנעשית שם מאז שסיני הגיע, הפועל נראית קבוצה טובה במגבלות שיש לה".

חלקם של השחקנים בהפסד: "מה עשו שועה ועוואד כשהם נכנסו? ראית שהם שמו סכין בין השנים והלכו בטירוף? לפעמים אין יכולת, אבל תראו לחימה ואכפתיות. מה עשו השחקנים האלה? רמי גרשון זה בדיחה שהוא משחק ועוד מגן שמאלי, הוא לא היה צריך לשחק. עזוב את הקורונה בצד, הוא לא שיחק 90 דקות בכלל העונה. מה אתה מעלה אותו בהרכב בימים האלה כשאתה חוזר מפגרה והאליפות מוטלת על הכף?"

על מועמדתו של ברק בכר: "בלבול לעניות דעתי ופה זו הערכה, לא ימשיך בעונה הבאה ולא לחינם אין לו חוזה ואין דיבורים איתו אפילו. זה ברור שצריך להביא מאמן. לגבי בכר, אני מקווה שהוא לא יהיה במכבי חיפה. אני אגיד לכם למה לא. ברק בכר, תשאלו את אלונה ברקת ואת אסי רחמים, הוא יודע להשתולל יפה עם הכסף ולעשות קניות המוניות, זה מה שהוא עשה בבאר שבע. היה כסף ולא עצרו אותו. הוא קנה וקנה וקנה וקנה. כשעזבו שלושה ברגים משמעותיים במכונה, הכל קרס. עם כל הכבוד לו, הוא עדין לא ראוי לאמן את מכבי חיפה ובלבול בטח שלא ראוי, אבל הוא שחקן בית של מכבי חיפה ועשה איזו דרך. הוא הגיע לאולימפית, אימן באנגליה והיה עוזר של ההוא ועוזר של זה. לעניות דעתי, בכר לא ראוי לאמן את מכבי חיפה. אני מכבד אותו מאוד, אבל חושב שזה גדול עליו והוא לא מתאים לתפקיד. אני ענייני לחלוטין".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי