ב"ש לישראלים: החוזה בנוי על פרמיות, ממילא תקצצו 30 אחוז

לואי טאהא
לואי טאהא | דני מרון

התקדמות עם טאהא, שעשוי לקצץ פחות ובתמורה יחתום ללא הארכת חוזה. חלק מהשחקנים מבין: אין ברירה אלא לבוא לקראת המועדון. וגם: ניסיון לסכם עם סנט טרוידן על אקולטסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ההתקדמות שנרשמה עם אנתוני וארן, הפועל באר שבע מצליחה לגשר גם עם הפערים עם לואי טאהא. הבלם ביקש חוזה לעונה נוספת תמורת חתימה על הסכם הקיצוץ, אך בשלב זה במועדון לא ממהרים לחתום על הארכת חוזה וייתכן שיורידו את אחוז הקיצוץ לרמה נמוכה יותר כדי שיבטיח את המשך דרכו.

במועדון פנו לשחקנים הישראלים והבהירו להם כי החוזה שלהם בנוי על בסיס פרמיות, כשרק 70 אחוז ממנו הוא שכר קבוע. "אם תשבו ביציע", אמרו לכמה מהם, "תקצצו בכל מקרה 30 אחוז מהחוזה". השחקנים מבינים כעת שהמועדון לא משאיר להם ברירה וחלקם כבר מוכן לדבר על קיצוץ שנע בין 30-40 אחוז.

אתמול פנתה באר שבע שוב לסנט טרוידן במטרה לשאול את אלטון אקולטסה, אך הבלגים טרם השיבו על ההצעה ובשלב זה המשא ומתן עדיין לא הבשיל. השחקן עצמו מודע לתנאים הכספיים ומוכן גם לקצץ בחוזה, אך במועדון הבהירו כי רק סיכום מול הבלגים, במסגרתו יאריך חוזה בקבוצתו הנוכחית תמורת השאלה, יניב תוצאות.

ביום רביעי תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה, ללא מרואן קבהא המוצהב. אורן ביטון עדיין לא כשיר במאת האחוזים, כך ששון גולדברג שוב מועמד לפתוח.


אקולטסה. בבירת הנגב מאוד רוצים שיישאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי