חזיזה בתמונת ההרכב, מאיר ייעדר כארבעה שבועות

דולב חזיזה , ירדן שועה , איקום אוטין , מקסים פלקושצ'נקו
דולב חזיזה , ירדן שועה , איקום אוטין , מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקשר ופלקושצ'נקו עשויים לפתוח מול מכבי ת"א. במכבי חיפה כעסו: "השחקנים שקיבלו צ'אנס הוכיחו שהם לא ראויים". בלבול לא דיבר עם חניכיו באימון, שהתנהל באווירה קשה. המגן סובל מקרע חלקי בשריר ההמסטרינג

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי להפועל תל אביב שהוביל לכך שהפער ממכבי תל אביב יעמוד על תשע נקודות לפני משחק העונה הראשון במסגרת הפלייאוף העליון (רביעי ב-21:00), אווירה קשה מאוד שררה אתמול (ראשון) באימון השחרור של מכבי חיפה. במועדון עדיין זועמים על היכולת הירודה שהציגו שחקני הסגל הרחב, שציפו לאורך כל העונה לקבל הזדמנות ממשית ולא עמדו בציפיות ברגע האמת. "השחקנים שקיבלו צ'אנס הוכיחו שהם לא ראויים להיות ברכב. זו לא רק היכולת אלא הגישה. שכל אחד יבוא בטענות לעצמו", אמרו במועדון.

אם לפני פתיחת הפלייאוף לירוקים עוד הייתה אפשרות לפנטז על זכייה באליפות לראשונה מאז 2011, אז התוצאה מול הפועל תל אביב טרפה את הקלפים והפסד למכבי תל אביב בבלומפילד עשוי לחסל סופית את החלומות של הירוקים על זכייה בתואר הנחשק לראשונה מזה תשע שנים.

מעבר לנושא המקצועי, מכבי חיפה קיבלה חדשות רעות נוספות, התברר שרז מאיר שנפצע מול הפועל תל אביב, סובל מקרע חלקי בשריר ההמסטרינג. במהלך היום נערכה למאיר בדיקת אולטרסאונד ממנה עלה כי הוא סובל מקרע וייעדר כארבעה שבועות.


פציעה נוספת לרז מאיר (מאור אלקסלסי)

באימון השחרור שנערך אתמול בחר מרקו בלבול שלא לדבר בכלל עם השחקנים, כשבמקביל שאר אנשי הצוות המקצועי שוחחו עימם וניסו לעודד. את האספה הטקטית לקראת המשחק בבלומפילד צפוי לקיים המאמן רק במהלך אימון המסכם שייערך מחר. מבחינה מקצועית, סאן מנחם ונטע לביא ישובו להרכב לאחר שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים.

באשר לדולב חזיזה, שלא שותף בהפסד להפועל תל אביב, הקשר צפוי לקבל דקות ולא מן הנמנע שאף יפתח בהרכב, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. מי שצפוי לפתוח בקישור הוא מקסים פלקושצ'נקו שהבקיע שער מרהיב בשבת. עופרי ארד ייעדר בגין צבירת תשעה כרטיסים צהובים.


צפוי לפתוח ברביעי. פלקושצ'נקו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי