קלינגר: "אם מישהו שכח, גם אנחנו שיחקנו ללא מלך השערים שלנו"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עומרי שטיין

מאמן הפועל ת"א לקראת בית"ר ירושלים (שלישי, 20:40 בספורט4): "אנחנו מתכוננים במלוא הרצינות וכמובן שיהיו שינויים בהתאם לנסיבות". אותם 11 שניצחו את מכבי חיפה צפויים לפתוח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים על מכבי חיפה ביום שבת, הפועל תל אביב תנסה להמשיך את הרצף החיובי במשחק הבית מחר (שלישי, 20:40, שידור ישיר בספורט4) נגד בית"ר ירושלים, שתגיע למפגש בבלומפילד עם הרכב חסר במיוחד.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "התאוששנו מהמשחק בסמי עופר, גם בפן המנטלי וגם בפן הגופני. השחקנים הבינו שזו רק תחילת הדרך ובכדי שנוכל להגיע למטרות שלנו נצטרך המשכיות. כולנו מודעים לקושי ולכך שתהיה תחלופה של שחקנים בתקופה הזו. אם מישהו שכח, גם אנחנו שיחקנו ללא מלך השערים שלנו (עומרי אלטמן) וגם ללא ספירובסקי ששוחרר. לא דיברנו על זה כי אני חושב שזה הכוח של הסגל שלנו, שמאפשר לנו להתגבר על חסרונם של שחקנים כאלה ואחרים".

"אנחנו מתכוננים במלוא הרצינות למשחק מול בית"ר ירושלים וכמובן שיהיו שינויים בהתאם לנסיבות. רק לקראת המשחק נדע מי השחקנים העומדים לרשותנו מבחינה גופנית. במציאות המוזרה הזו, אנו מודעים לכך שהקהל העצום שלנו יישב בבית ויחזיק אצבעות, אנחנו רוצים לשמח אותו ונעשה הכל בכדי שזה יקרה".


"המשחקים מול בית"ר ירושלים תמיד קשים ויוצרים עניין רב סביבם". איאד אבו עביד (מאור אלקסלסי)

המגן איאד אבו עביד הוסיף: "המשחקים מול בית"ר ירושלים תמיד קשים ויוצרים עניין רב סביבם. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ובצניעות, במטרה להשיג את היעדים שלנו העונה. זה נכון שהצגנו יכולת טובה בסמי עופר, אבל המשחק הזה מאחורינו וכולנו מרוכזים במשימה הבאה, שהיא אחת הקשות בליגה. נקווה שנביא גאווה לאוהדים שלנו, שגם במשחק הזה לצערי לא יהיו איתנו במגרש".

קלינגר לא תרגל הרכב באימון המסכם ועל פי ההערכות, המאמן צפוי להמשיך עם אותם 11 שניצחו את מכבי חיפה בשבת האחרונה.

הרכב משוער: אריק ינקו, איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, דורון ליידנר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עמית מאיר, מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, מייקל אולהה.

עוד באותו נושא: איאד אבו עביד, ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי