הפיצוץ הגיע. שטקוס הודיע להפועל באר שבע: מסרב לקצץ

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

במועדון הבהירו: בנוגע לשוער: "אם לא יקצץ 50 אחוז - לא יהיה כאן". טאהא צפוי לחתום היום. מאמצים להשארת אקולטסה, מתווה חדש הוצע לסנט טרוידן: הקשר יושאל עם אופציה לרכישה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שוער הפועל באר שבע, ארנסטס שטקוס, העביר מסר תקיף לראשי המועדון לפיו לא יהיה מוכן לקצץ בשכרו. לדבריו, הוא מעוניין שהקבוצה תעמוד בחוזה שלו לעונה הבאה, מה שלא בא בחשבון מבחינת המועדון. "אם שטקוס לא יקצץ 50 אחוז, הוא לא יהיה כאן", הבהירו במועדון, שם רוצים שאוהד לויטה, שפתח בשער נגד בית"ר ירושלים במהלך ה-1:1 בטדי, ישמש כשוער הראשון בכל מקרה.

לגבי הבלם לואי טאהא יש התקדמות גדולה. הבלם הסכים לקיצוץ שהוצע לו בגובה 40% וצפוי לסכם במועדון. גם החלוץ אנתוני וארן הביע נכונות לקצץ ובמועדון מעריכים שהשניים יסגרו עד סוף השבוע. אורן ביטון זומן אף הוא לשיחה, סירב לקצץ 50 אחוז אך מוכן לשמוע על אפשרות לקיצוץ נמוך יותר.

בגזרת אלטון אקולטסה אין עדיין חדש. במועדון פנו בשבוע שעבר לסנט טרוידן הבלגית על מנת לבחון אפשרות להשאיל אותו, אך נתקלו בסירוב לגבי מתווה של השאלה בלבד. בבאר שבע הודיעו אתמול לבלגים כי יהיו מוכנים להשאילו עם אופציית רכישה, ככל הנראה של 700 אלף יורו, ולהציע לו חוזה לשלוש שנים.

אקולטסה. במועדון ממתינים לבלגים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי