בהפועל חדרה ממתינים בדריכות לתוצאת הבדיקה של קלר

רון קלר
רון קלר | שלומי אזברגה

לאחר החשש כי נדבק בקורונה, עוזר המאמן נעדר מהאימון לקראת המשחק מול נס ציונה (רביעי ב-19:45). המאמן שרון מימר: "כיף לחזור לשחק, חיכינו לרגע הזה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

יממה לפני שהפועל חדרה תארח את סקציה נס ציונה במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון (רביעי ב-19:45), במועדון עסוקים בעיקר במצבו של רון קלר. כזכור, אתמול התחוללה דרמה באימון הקבוצה. עוזר המאמן הגיע למתחם, אולם עזב במהלך האימון בעקבות חשש שנדבק בקורונה. קלר עבר בדיקת קורונה, אך עדיין לא התקבלה תשובה ובעקבות כך הוא לא השתתף באימון שנערך היום.

כזכור, התברר כי בית הספר הרב תחומי בעיר, בו מלמד קלר, נסגר אתמול בוקר על ידי העירייה ומשרדי החינוך והבריאות לאחר שתלמידת כיתה ז' אובחנה חיובית לקורונה. הנהלת בית הספר החליטה להפסיק מיידית את הלימודים ושלחה את התלמידים וההורים לבידוד מיידי, עד אשר ייערכו בדיקות קורונה לכל אנשי בית הספר, כולל לעוזר המאמן של שרון מימר בהפועל חדרה.

בתוך כך, מימר התייחס למשחק מול נס ציונה: "כיף לחזור לשחק, חיכינו לרגע הזה. אומנם התחלנו באיחור את האימונים בחזרה מהקורונה, ונכון שמחר נחסר מספר שחקנים משמעותיים, אבל להפועל חדרה יש את המטרות שלה והן לסיים את העונה במקום הכי גבוה שאפשר תוך בניית שחקני העתיד של המועדון. השחקנים מגיעים רעבים מאוד לפלייאוף,הם עשו עונה נהדרת עד כה ורוצים לשים עליה חותמת. ברור שהקהל יחסר לנו, אבל בשלב הנוכחי אם האפשרות היא לשחק מול יציעים ריקים או לא לשחק בכלל, כמובן שעדיף לחזור לשחק".

שרון מימר (אריאל שלום)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי