צפו: רעננה ולחמן שמטו יתרון כפול באשדוד והפסידו 3:2 בתוספת הזמן

רועי גורדנה
רועי גורדנה | לירון מולדובן

למשחקים מהסוג הזה חיכינו שלושה חודשים: המאמן ערך בכורה מחודשת על הקווים בליגת העל וראה את שמש ומתיאוס כובשים בשעה הראשונה, אבל גורדנה בפנדל, יחזקאל ודוד בדקה ה-90 קירבו אותו לליגה הלאומית

(גודל טקסט)

עשרת הימים האחרונים שעברו על הפועל רעננה היו די סוערים. אייל לחמן חזר לליגת העל אחרי שמונה שנים בניסיון להציל את נועלת הטבלה והחליף את גל כהן, שגילה על כך דרך התקשורת, עדי נמני ובן בנימין עזבו בטונים צורמים וגם משחק החזרה של הקבוצה הערב כבר היה נראה מבטיח, אבל אפילו יתרון כפול באצטדיון הי"א באשדוד לא הספיק ובתוספת הזמן הפועל רעננה הפסידה 3:2 מטורף, מה שמקרב אותה עוד יותר לליגה הלאומית.

הפועל רעננה זקוקה לכל נקודה אפשרית כדי לנסות להישאר בליגת העל אולי כנגד כל הסיכויים, אבל הערב, במסגרת המחזור ה-27 שפתח את הפלייאוף התחתון, גם יתרון כפול כעבור 60 דקות נגד מ.ס אשדוד של רן בן שמעון היה מעט מדי ובקריסה מפוארת היא הצליחה בכל זאת להפסיד בתוספת הזמן.

אחרי 39 דקות די פושרות, עידן שמש העלה את האורחת ליתרון ושבר בצורת של 388 דקות ללא שער של רעננה בליגת העל. החלוץ סובב כדור חופשי נהדר מעל החומה כדי להקפיץ את לחמן על הספסל של רעננה. בדקה ה-60 זה כבר נראה היה שרעננה בדרך לניצחון ליגה ראשון מאז שהפתיעה את הפועל ב"ש ב-11.1.2010, כי אז קרן של אור דסה מצד שמאל הסתיימה בנגיחה של דויד מתיאוס הפנוי היישר לפינה הקרובה של משפתי ולקבוע 0:2 מפתיע.

דווקא אז, המהפך החל. בדקה ה-66 היה זה רועי גורדנה שהוכשל ברחבה ובעצמו צימק ל-2:1 מ-11 מטרים ובדקה ה-74 שגיב יחזקאל נכנס לרחבה באין מפריע ובאחד על אחד מול יואב צור גלגל לרשת את השוויון. אשדוד הגבירה את הלחץ ככל שנקפו הדקות ובדקה ה-87 דין דוד בעט מקרוב על גופו של צור שהיה שרוע על הרצפה ופספס הזדמנות ענקית להכריע את המפגש, אבל פיצה על כך בתוספת הזמן עם שער ניצחון שטרף את הקלפים.

רעננה בעקבות ההפסד נותרה עם 16 נקודות בלבד, סוגרת את הטבלה ונותרה במרחק חמש נקודות מסקציה שמעליה ושש נקודות מקריית שמונה, בעוד אשדוד שיפרה את מאזנה ל-31 נקודות ולפחות זמנית היא בפער דו ספרתי מנס ציונה.



אייל לחמן. צרות בהפועל רעננה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי