צפו: קריית שמונה חילקה מתנות, מכבי נתניה ניצחה 1:3

גיא מלמד
גיא מלמד. תחנה ראשונה מעבר לים | אריאל שלום

דיניז פספס פעמיים ואפשר למלמד ולעזרא (שער ראשון בליגת העל אחרי כשנתיים) למצוא את הרשת, שער מצמק של שכר נמחק במהרה על ידי קניקובסקי והחבורה של רפואה מסובכת בתחתית

(גודל טקסט)

שלושה חודשי "פגרת קורונה" הסתיימו בסוף השבוע והערב (שלישי) גם הפועל קריית שמונה חזרה למעגל המשחקים, אבל התקופה הארוכה שהייתה לקובי רפואה כדי לעבוד עם שחקניו, כך עושה רושם, לא ממש הועילה – אחרת איך אפשר להסביר שלוש שגיאות כל כך קשות שביצעו שחקני ההגנה בהפסד החוץ 3:1 למכבי נתניה?

עם סיום העונה הסדירה, ספרה קריית שמונה ניצחון אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים והוא היה מול מכבי נתניה. זה היה 0:3 מהדהד בביתה והפעם היא הגיעה למשחק חוץ בשרון, אבל מהר מאוד הבינה שהתסריט לא הולך לחזור על עצמו וכעת היא תחזיק אצבעות להפועל חדרה במשחק מחר מול סקציה נס ציונה, כי ניצחון של האחרונה יעלה אותה מעל לקו האדום על חשבון קריית שמונה.

מכבי נתניה אמנם הגיעה למפגש ללא הפצועים לזאר צ'ירקוביץ' וזלאטן שחוביץ' ועדיין בלי אלמוג כהן המורחק, אבל לשמחתה יש לה את גיא מלמד וחן עזרא – בזמן שפאטוס בצ'יראי שיעזוב בתום העונה נותר על הספסל – שניצלו טעויות ענקיות של הבלם מרקוס דיניז כדי להעניק למאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים רצופים בהם לא הצליחה הקבוצה לעשות זאת וכך מצאה את עצמה בפלייאוף התחתון.


חן עזרא. שער ראשון בליגת העל לאחר יותר משנתיים (מאור אלקסלסי)

אחרי 37 דקות נכבש השער הראשון לזכות היהלומים:. המגן הצעיר עמרי גנדלמן, שהעונה הספיק לשבת על הספסל של הבוגרת לפני הפגרה הכפויה ולא מעבר, פתח בהרכב ובישל בבכורה: הרמה פשוטה מצד שמאל הסתיימה בפספוס של דיניז שבעט באוויר, והכדור שעבר בין רגליו של בלם ק"ש הגיע אל גיא מלמד שמקרוב כבש את שערו הרביעי העונה.

רגע לפני שהמחצית הראשונה הסתיימה, עם תחילת תוספת הזמן, שוב טעות בהגנת ק"ש ושוב כדור של הצהובים ברשת: גנדלמן גם הפעם הגביה משמאל, דיניז שוב שגה בענק וגם נתקל בעידן נחמיאס, השניים נפלו אל הקרקע והכדור הגיע אל חן עזרא, שמכ-17 מטר בעט כדור חזק ומדויק לרשת כדי לחגוג שער בכורה העונה בנתניה וראשון בליגת העל לאחר למעלה משנתיים.

רפואה עוד ניסה להגיב ובתחילת המחצית השנייה ערך חילוף כפול שכלל את הוצאתו של דיניז מהמשחק, יחד עם עומר לקאו הם פינו את מקומם לאיסמעיל ריאן ולשמואל שיימן והחילוף לרגע קט השתלם כי בדקה ה-58 ריאן בישל למוחמד שכר שכבש בבעיטה יפה מהאוויר, אולם נתניה שוב ניצלה טעות בהגנת האורחת כשבדקה ה-71 זיו מורגן ואורי דהן התנגשו זה בזה וגבי קניקובסקי כבש בקלות כדי להכריע את תוצאת המשחק.

קריית שמונה נותרה בעקבות ההפסד במקום השישי בפלייאוף התחתון והיא ביתרון נקודה אחת בלבד על סקציה נס ציונה הלפני אחרונה, בעוד הפועל כפר סבא שסיימה אמש ב-0:0 נגד בני יהודה הגדילה את יתרונה לחמש נקודות. נתניה בזכות הניצחון שמרה על המקום השלישי בפלייאוף והיא במרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה בני יהודה ובמרחק מבטיח של 13 נקודות מהקו האדום.


קובי רפואה. מכה קשה בנתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי