חגיגה בהפועל תל אביב: "נכון לעכשיו, אנחנו נראים הכי טוב בליגה"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים חגגו את הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים בבלומפילד: "הקיצוצים היו כואבים, אבל אף אחד מאיתנו לא הוריד רגל מהגז". על הראיון של עידן כהן: "כואב שהוא לא איתנו"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב לא זכרו מראות כמו שראינו אמש (שלישי) בבלומפילד. לאחר הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים, כשהגדר השקופה חוצצת בינם לבין השחקנים, הם חגגו בצורה בה לא חגגו מעולם בקריירה שלהם. "יצאנו החוצה, ופתאום אתה רואה משהו אחר. האוהדים היו כל כך קרובים, שלא הרגשנו שיש חציצה בכלל. לכולם היה ברור כמה הניצחון הזה חשוב להם", סיפר אחד השחקנים בסיום.

 
אחד הנושאים עליהם דיברו השחקנים בסיום הוא העובדה שלמרות התקופה הקשה, הם לא הורידו את הראש והוכיחו שאין קשר בין רמת השכר ליכולת. "זה הזיה. הקיצוצים בהפועל היו כואבים, אבל אף אחד מהשחקנים כאן לא מוריד את הרגל מהגז", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "לפחות לפי שני המחזורים האחרונים, אנחנו נראים הכי טוב בליגה". בסיום המשחק ניגשו שחקנים למייקל אולהה ואמרו לו בציניות: "לא היית חייב לקבל אדום", אחרי שהסיקו כי עשה זאת כדי לא להחמיץ את משחק הגביע בשלישי הבא.
 
 
גם הפעם, הניסנובים נכנסו לחדר ההלבשה מעט אחרי שניר קלינגר, הודיע לשחקנים כי יתקיים אימון שחרור הערב. השלושה לא שוחחו עם השחקנים. המאמן הבין כבר במחצית שהקבוצה שלו יכולה להגביר את הקצב. במקום לבקש מהם לשמור על הנעת כדור מסודרת, קלינגר התמקד בנושא אחר לגמרי במחצית. "רק תמשיכו אותו דבר, ואז תעשו את השלישי כדי לגמור את המשחק", אמר להם בתדרוך הטקטי.

 

 
ניר לקס ועידן כהן לא נכחו אתמול במשחק. הדברים שאמר האחרון אתמול בראיון לספורט1 דווקא נגעו ללבם של חלק מאנשי הפועל תל אביב. "הוא וניר שני ילדים מדהימים, כל כך כואב שהם לא איתנו", אמרו שחקנים בקבוצה וגורם במועדון הוסיף: "תמיד יש תקווה שאולי משהו יסתדר ברגע האחרון, למרות שכרגע זה לא נראה ככה". הפועל סיכמה עם השחקנים שמסיימים חוזה ביוני שתיפגש איתם בחודש הבא. לאיאד אבו עביד נאמר כי סוכנו דודו דהאן נמצא בקשר עם ההנהלה, אך במידה והצדדים לא יגיעו לסיכום קיימת אפשרות שהסוכן ינסה להוציא את הבלם לאירופה.
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי