בחדרה נשמו לרווחה: תוצאת בדיקת הקורונה של קלר שלילית

רון קלר
רון קלר | אודי ציטיאט

עוזר המאמן ישב על הספסל הערב נגד נס ציונה, לאחר שהוסר החשש כי הוא נושא את הנגיף: "השחקנים מגיעים רעבים מאוד לפלייאוף"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה השתחררה הבוקר בהפועל חדרה, לאחר שתוצאת בדיקת הקורונה של עוזר המאמן, רון קלר, יצאה שלילית והוא אינו נשא של הנגיף. כזכור, לפני יומיים (שני) הקבוצה עברה רגעים דרמטיים, לאחר שהמאמן עזב את האימון מחשש שנדבק בנגיף. כזכור, התברר כי בית הספר הרב תחומי בעיר, בו מלמד עוזר המאמן, נסגר אתמול בוקר על ידי העירייה ומשרדי החינוך והבריאות לאחר שתלמידת כיתה ז' אובחנה חיובית לקורונה. הנהלת בית הספר החליטה להפסיק מיידית את הלימודים ושלחה את התלמידים וההורים לבידוד מיידי, עד אשר ייערכו בדיקות קורונה לכל אנשי בית הספר, כולל לעוזר המאמן של שרון מימר. קלר לא היה במגע ישיר עם אותה תלמידה, פעל לפי הנהלים ועדכן את מנהלת הליגה בנושא, ולאחר שיצא שלילי בבדיקה, לא יצטרך להיכנס לבידוד וישב על הספסל כבר הערב במשחק נגד סקציה נס ציונה. 

בחדרה מתרגשים לקראת חידוש העונה. המאמן אמר לפני המשחק אמש: "כיף לחזור לשחק, חיכינו לרגע הזה ונכון שמחר נחסר מספר שחקנים משמעותיים, אבל להפועל חדרה יש את המטרות שלה והן לסיים את העונה במקום הכי גבוה שאפשר תוך בניית שחקני העתיד של המועדון. השחקנים מגיעים רעבים מאוד לפלייאוף, הם עשו עונה נהדרת עד כה ורוצים לשים עליה חותמת"

בצד המקצועי, מצבם של המושאלים ממכבי חיפה, יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני עדיין לא ברור ושניהם בסימן שאלה עד לרגע האחרון. אם המגן יפתח על הספסל, חגי גולדנברג יתפוס את מקומו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי