שחר לשחקנים לפני מכבי ת"א: "מי שלא יתן הכל, לא יהיה פה"

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

הבעלים של הקבוצה שוחח עם שחקניו לפני משחק העונה בבלומפילד, מנחם ולביא יחזרו להרכב, פלקושצ'נקו יתפוס את מקומו של סלליך

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מתכוננת למשחק שעלול להכריע עונה שלמה. הירוקים יגיעו הערב (21:00) לאצטדיון בלומפילד, ויפגשו את המוליכה, מכבי תל אביב, אותה לא הצליחו לנצח משנת 2016. הקבוצה של מרקו בלבול תקבל חזרה את סאן מנחם ונטע לביא שנעדרו מההפסד המפתיע להפועל תל אביב, בעוד גם דולב חזיזה עשוי לקבל דקות במהלך המשחק. 

הירוקים יודעים שהפסד יגדיל את הפער בצמרת ל-12 נקודות ויסגור כנראה באופן סופי את סיפור האליפות. מי שהגיע לשוחח עם השחקנים לפני המשחק הגורלי הוא הבעלים, יענקה'לה שחר, שהגיע לאסיפה המסכמת לאחר שנודע לי על כך שחלק מהשחקנים עלו לכר הדשא ללא נעלי סטופקס, להם אמר: "אני לא מוכן ששחקנים לא יתאמצו. מי שלא יתן את הכל, לא יהיה כאן"

בצד המקצועי, מרקו בלבול שספג ביקורות קשות לאורך השבוע תרגל מספר הרכבים, אבל בכולם סאן מנחם תופקד בצד שמאל במקום רמי גרשון, אחרי שחזר מצהובים, וכמוהו גם נטע לביא. בקישור צפויים לפתוח גם מקסים פלקושצ'נקו, שיתפוס את מקומו של סלליך המאכזב ושרי. ווילדסחוט ורוקאביה צפויים להמשיך בחלק הקדמי, אלא אם בלבול יחליט לשתף ברגע האחרון את ירדן שועה.


מקסים פלקושצ'נקו. יחליף את סלליך בהרכב (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן; ארנסט מאבוקה, אעידחבשי, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם; נטע לביא, צ'רון שרי, מקסים פלקושצ’נקו, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה; יאניק ווילדסחוט.

לכל הפרטים: שחקן הנוער של מכבי חיפה מטריף את איטליה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי