זוכרים את חמזה בארי? הקשר הגמבי יחתום בבשיקטאש

חמזה בארי
חמזה בארי | אודי ציטיאט

בתקשורת הקרואטית מדווחים ששחקן היידוק ספליט, שלפני חמש שנים שיחק כמושאל במכבי נתניה ובהפועל תל אביב, יחתום בשורות מועדון הפאר הטורקי

(גודל טקסט)

בקיץ 2015, כשהוא בן 20 בלבד, הגיע לישראל הקשר חמזה בארי, שחקן הסגל הרחב של נבחרת גמביה. הוא נבחן במכבי חיפה, אולם לא הצליח להרשים את הצוות המקצועי ובסופו של דבר הושאל מאפולון לימסול הקפריסאית למכבי נתניה. עוד באותה העונה, בפברואר 2016, הוא הושאל להפועל תל אביב, אך התקשה להטביע את חותמו ובסיום אותה עונה עזב את ישראל ושוב הושאל, הפעם להיידוק ספליט הקרואטית שגם רכשה את כרטיסו תמורת 250 אלף יורו.

חמש שנים אחר כך, בארי שהגיע ארצה בתור שחקן עם עתיד מאוד מבטיח ותואר של אחד השחקנים המבטיחים ביותר במולדתו, גמביה, נמצא על סף פריצת דרך בקריירה – חתימה במועדון הפאר הטורקי בשיקטאש.

לפי הדיווחים היום (רביעי) בקרואטיה, בשיקטאש סיכמה עם היידוק על העברתו ועם בארי את תנאיו אחרי שהתרשמה מיכולותיו והבינה כי מדובר בשחקן שיכול לענות על מספר צרכים שחסרים לה בכל הנוגע לקישור. בארי משחק בעיקר כקשר אחורי, אולם יכול לשחק גם מתחת לחלוץ ובכנף שמאל. העונה הוא כבש שער אחד ובישל שלושה, אך היידוק במרחק 20 נקודות מהמוליכה דינמו זאגרב. 


בארי במדים האדומים (צילום: שמוליק סיני, הפועל ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי